Wat ik ervan vind?? Ik vind het schitterend, eerlijk waar! Zoiets zit altijd in me hoofd maar op papier krijgen, ho maar. Echt prachtig om zoiets te zien ^_^ ga zo door! en ik ben echt heel benieuwd naar je andere/volgende creaties
Dank voor al die leuke reacties...t was ook een van mijn pijnpuntjes, die sokken en het riet, maar op een gegeven moment kun je je tekening alleen nog verpesten, dus ik heb het zo gelaten. Deze tekening is gemaakt met een set grafische potloden, dus allerlei hb, h, b etc.De finishing touch is gedaan met psp 9, de waterval en wat fijne dingetjes.
Hey SilverStorm, bekend gezicht... Heel erg mooi, goed afgewerkt... heel erg gedetailleerd ook. Vind het knap dat je zoiets helemaal goed op papier kunt krijgen.
Ya, over het algemeen vind ik het achterste stukje buik, de voorbenen en de overgang van water naar riet het allerminst geslaagd, maar goed... so be it....
*off topic*HEeeee Celtic Cry!!!!!
Gelukkig een bekende op dit megagrote forum vol onbekenden...hihi....ik wist niet dat jij ook paardfreakmensje bent!!!!