Het is dinsdag. Vandaag gaat Annelot naar de manege. Ze heeft er heel veel zin in. Samen met Kim fietst ze naar de manege. "Op wie hoop jij te mogen rijden?" Vraagt Kim, als Annelot bij de schuurdeur staat. " Ik wil zo graag op Lorry, het nieuwste paard van de manege. Ik heb gehoord dat die echt heel lief is, en dat ie met rijden de beste is!" reageerde annelot vol met blijschap. " En op wie wil jij rijden??? O wacht, laat me raden, jij wilt op Simone" En de meisjes begonnen te lachen...
Op de manege aangekomen, keken ze meteen op wie ze moesten rijden. "Ik mag op Trombola" Zei Kim trots! Trombola was haar lievelings paard, de merrie is pas 6 jaar oud, en was in het begin toen ze op de manege kwam, niet zo lief als ze lijkt. "O gaaaf! En op wie mag ik????????" Vroeg Annelot aan Kim. Samen keken de meisjes op de lijst, maar konden niet vinden op wie Annelot moest rijden. "Paola, nee, Tsjarda, ook niet...., Klarisa, nee ook niet...," De meisjes keken de lijst af, maar geen Annelot te vinden. Annelot liep naar binnen, en vroeg aan haar instructrice op wie ze moest rijden. Milou keek Annelot blij aan, "oo jij staat niet op de lijst? Nou dan mag je kiezen! " Annelot geloofde dr oren niet, ze mocht kiezen op wie ze wou rijden. Al snel wist annelot het " Ik wil op lorry" "Ooh nee dat kan niet, ze is drachtig, en moet over een maand bevallen. We laten haar nu even rustig aan doen. Want de dierenarts is vandaag geweest, en zag dat er twee veulens in zaten."
*beetje penny he?? nou wat vinden jullie er van?*