Ik laat de voordeur met een klap in het slot vallen. Snel op de fiets naar mn even blonde vriendinnetje suusie! Om dat moment realiseer ik me dat ik mijn fietssleutel binnen heb laten liggen. Ik draai me om om de deur weer open te maken, maar daar heb ik de voordeursleutel van nodig. Ik zoek in mijn handtasje en "oliebol die zit natuurlijk aan dezelfde bos als mn fietssleutel". Ik sta te schelden en te vloeken, mijn buurman komt langs en kijkt meelijdend naar mijn haarkleur.
Ik loop om, naar de achterdeur. Ook deze zit op slot... In de schuur vind ik een ijzerdraadje. MIsschien kan ik door de brievenbus... Ja hee, dat is pas n goed idee van mij!!
Ik steek het draadje in de bus..Ja nog ietsje verder, nog iets... mjn hand begint zeer te doen en inmiddels zit ik met mijn hele pols erdoor.
JA! de deur is open
Maar mijn hand....ik krijg hem niet terug. Er komt iemand langs lopen, ik doe net alsof ik met iets belangerijks bezig ben, ik sta nu wel erg voor banketstaaf. Als ik eindelijk mijn hand teruggewurmd heb issie een mengeling van blauw rood en paars. Ik ren de trap op, ga door mn enkel en pak mijn sleutels. Hehe.
Als ik eindelijk op mn fiets stap is het alweer een kwartiertje later. Ik moest toch mn haar nog even bijwerken, tzag er niet uit. Ik trap flink door. Bij een rotonde mag ik eerst, want ik ben blond. 5 minuutjes later bel ik aan, en suusie doet open. "HAAAIIIIII sletjeeee!!!"
De slijmbal hond Trudy gaat wild tekeer. "trudy, BEK HOUWEN!" schreeuwt Suusie tegen de hond.
(hahahahahaa ik moet echt ff pauze houden ik heb geen inspi meer door de lachbuien!!)
Even later zitten we samen aan de Wiskey, en glurend door de luxaflex bekijken we het mannelijk publiek dat langs komt fietsen.
"Hahaha das iets voor jou!!" een oude man met een busje komt langs rijden. Hij stopt en kijkt precies onze riching op. "hij heeft ons toch niet gezien??" zegt suusie. De man stapt uit, loopt naar ons raam en beweegt zijn vingers over elkaar how much??
"ga weg! Ik heb MICK en ik ben niet bang m tegen je te gebruiken!" roep ik, terwijl ik de rode kater omhoog houd.
De man loopt angstig weg en haast zich de straat uit in zn busje.
Een paar uur en een boel Wiskey later staan we op de dansvloer.
Er komt een jongen aan, met glad achterover gekamd haar.
"hee, willen jullie dansen?" zegtie met een bigsmile.
"bite me......." zegt suusie, en draait zich de andere kant op.
Ik proest mijn bier over hem uit van het lachen. "oops....sorry!"
De bokker durfde het zelf niet te plaatsen om alle vernedigingen

Sommige kunnen de blondheid van de bokker wel ontdekken, haha
Lach vooral