Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Het was best een warme dag.
"Joyce!" riep Maaike, "Ga je vandaag nog wat leuks doen?"
"Nee, niet bepaald," antwoordde Joyce "Hoezo dan?"
"Nou, misschien
wilde je met Josefien en mij mee naar de stad?"
"Ik ga niet alleen met jullie, ik ga alleen mee als Erika ook mee mag..[/b] Zei Joyce duidelijk. Maaike lachte en knikte dat het goed was. "Op één voorwaarde," zei Maaike even later. "En dat is?" Lachte Joyce. "Dat je Josefien niet te veel de gek aan steekt."
"Nee , nee, wij doen niks- we zijn heel braaf."
Terwijl Joyce dat zei, was ze al aan het bellen met Erika. Even later ging de deurbel. Joyce deed open. "Haai..[/b] zei Josefien op een rare toon. "Uh, hallo.." zei Joyce zo vriendelijk mogelijk terug. "Joyce, vraag je even of ze wat te drinken wilt?" riep Maaike van boven. 'Nou, vooruit dan,' dacht Joyce. "Moet je wat drinken?" vroeg Joyce aan Josefien, die met een glimlach voor haar stond. "Graag," antwoorde josefien beleefd. "Wat hebben jullie hier in huis?"
"Wil je zelf kijken, of moet ik alles opnoemen?" antwoordde Joyce. Ze hoorde Maaike vanaf boven boos roepen. "Sorry. We hebben Cola, Sinas, 7up, Cassis, Fristi. En zo kan ik nog wel doorgaan." Zei Joyce met een neppe glimlach. "Grugrum.." hoorde Joyce boven haar hoofd en zag dat haar zus haar met een rare blik zat aan te staren. "Jaja een sapie toch?" zei Joyce lief. Ze wist altijd al dat josefien geen prik wou alleen maar sap. Josefien knikte en zei voordat ze naar de bank liep; "Je komt hem wel brengen want wil niet te veel lopen." En ze draaide zich om. Joyce had af en toe zin om een grote slagroomtaart in haar gezicht te gooien, maarja, dat kon eenmaal niet. Een paar minuten later ging de deurbel.