Lijkt, want dat was het niet. Het was een hele mooie zonsondergang en ik wilde wat met mijn camera proberen, dus liep met de hond even een rondje. Wat ik wilde, lukte helaas niet, maar de hond ging mooi zitten kijken dus bij toeval deze foto.
mooi foto! erg mooie en aparte lucht ook.het randje om de foto vind ik persoonlijk wat minder.wat voor ras is jouw hond?
Het is een kruising met een beagle. De andere kant is al 12 jaar een raadsel en ondertussen al zoveel kenners gehad die wat anders zeggen Over het randje ben ik zelf ook nog niet tevreden Maar het gaat om de foto, randje staat er meer om het ©[edit] http://www.myimager.com/imagedb/upl/842 ... 30.jpg?227 Zo zag de lucht er ongeveer uit. Kreeg het alleen niet mooi op foto
Wowwowwow?*mijn eerste reactie dus.Ik vind deze foto écht heel erg mooi zeg, en vooral omdat (het lijkt alsof?) je hond echt zo naar de lucht kijkt!
lijkt wel een beetje op ons hondje..Een parson jack russel (jack russel met hoge poten)Maar alleen t koppie dan he Mooie foto verder! echt super!