[verhaal] men eerste verhaal (is en beetje wasug)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StOoRzEnDeR

[verhaal] men eerste verhaal (is en beetje wasug)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 18:47

okeej dit is dan het eerste verhaal dat ik aan iemand ga laten lezen ik hoop dat jullie het wat vinden ik wil best een vervolg maken als jullie dat leuk vinden wel ff vooraf tis een beetje een raar verhaal (vind ik zelf) en ik ben niet zo goed met leestekens en dergelijke
nou heb fun Tong uitsteken

Iris lag op haar bed, verdrietig keek ze naar de krassen op haar armen en polsen.
Ongeveer twee jaar geleden was dit begonnen.
Nou ja niet alleen dit hoor, eigenlijk alle problemen waren er in een keer.
Ze had alles wat ze maar wou een super lief vriendje, een geweldige pony,
een goede relatie met haar ouders die nog samen waren en zelfs op school ging het goed.

Totdat ze naar de derde klas ging. Toen begonnen de problemen opeens
Haar pony Naico een super lieve fjord kreeg koliek, dat was niet zo raar want Naico was een luchtzuiger. Maar deze keer was het anders, erger dan normaal. Twee nachten lang heeft ze bij Naico geslapen, maar uiteindelijk moest hij toch worden ingeslapen. Niels haar vriendje begreep niets van paarden en kon niet begrijpen hoe je nou van zo’n vies beest kon houden.
Ze kregen steeds vaker ruzie en al snel ging het uit. En dan waren er nog de problemen op school. Natuurkunde was altijd haar beste vak, maar op de een of andere manier wist ze er niks meer van. En de leraar, het leek wel of hij haar altijd belachelijk probeerde te maken.
Maar dat beelde ze zich natuurlijk in, dat moest wel. Zelfs haar mentor zei dat.

Na steeds meer problemen op school, begon ze zich te ergeren. Niemand luisterde naar haar. Ze deden alsof ze gek was. En daar had ze nu wel een beetje genoeg van.
En vandaar dat ze twee jaar geleden tijdens de natuurkunde les, opeens zomaar uit het niets een kras op haar arm zette, zomaar met haar passer.

En het klinkt raar maar het voelde best fijn vandaar dat ze er nog een kras bij zette en dat luchte behoorlijk op. Het liefst had ze zich op dat moment helemaal open gekrast, maar Karin die naast haar, zat die zag het en pakte haar passer af.
“ben je helemaal gek geworden” schreeuwe Karin haar toe.
“Kom op kaar, ut is maar een krasje” antwoorde Iris daarop

Toen ging de zoemer, en terwijl Iris haar spullen in haar tas stopte, keek ze tussen haar wimpers door snel naar de leraar. Hij lachte een beetje eng, alsof hij blij was dat Iris in zich zelf snee.
Iris was blij dat de school uit was, dan kon ze tenminste naar huis waar niemand zich met haar bemoeide. Maar dat wou ze toch graag, dat iedereen zich met haar zou bemoeien, aandacht wou ze dat ? ze dacht van wel maar hoe wist je zoiets zeker ?

dit heb ik tot nu toe ik hoop dat jullie het wat vinden anders hoor ik het wel (maar kraak me please niet helemaal af....)

StOoRzEnDeR

Re: [verhaal] men eerste verhaal (is en beetje wasug)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 19:11

owja als er iemand een leuke titel weet hoor ik het vast wel (ofniet natuurlijk)

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 19:14

leuk begin Haha!
voor al doorschrijven!!! Tong uitsteken
Titel: mijn depressie moeilijke ik Bloos
whahaah slaat nergens op Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 20:36

leuk begin, als je verder schrijft ga ik het zeker volgen

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 14:41

dan zal ik maar weer eens gaan schrijven Tong uitsteken

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 14:50

owkeej hier is dan weer een stukje niet zo'n heel groot stukje maar het is zo warm buiten dat ik denk ik men paard eens even ga afspuiten

heb fun met lezen Tong uitsteken

Ze besloot om eerst nog even naar de wc te gaan, voordat ze naar huis ging. Ze had toch nog tijd zat, voordat de bus kwam. Iris vroeg zich af hoeveel strippen er nog op haar strippenkaart stonden en pakte haar portemonnee uit haar tas. Toen ze haar portemonnee open ritste zag ze een scherf van haar spiegeltje. Dat was gister kapot gevallen en ze had toen een stukje in haar portemonnee gestopt dat leek haar wel handig dan had ze altijd wel een spiegeltje.
Maar toen ze dit stukje spiegel zag, dacht ze niet aan haar uiterlijk. Ze dacht aan haar verdriet. En ze dacht dat als ze haar verhaal, oftewel haar boodschap in haar lichaam kraste de mensen het wel begrepen als ze dood was.

Ze keek nog even naar de twee krassen in haar arm en rende toen snel naar de bushalte. Ook onderweg naar huis dacht ze veel na, in je huid krassen dat was toch eigenlijk niet goed….

Toen ze thuis kwam ging ze regelrecht door naar haar slaapkamer en trok ze een T-shirt aan met lange mouwen. Toen ging ze weer naar beneden en vroeg aan haar moeder wat ze die avond zouden eten. Die antwoordde ‘’zuurkool stampot’’ en keek een beetje verbaasd naar haar dochter die rondliep in een dunne trui terwijl het toch bloedheet was.

Na het eten ging Iris, douchen en naar bed.
Ze droomde die nacht dat ze zichzelf achter nazat nou ja.
Ze rende achter iemand aan die erg veel op haar leek alleen wou diegene geen krassen.
Ze rende steeds maar sneller om het andere meisje te pakken te krijgen met in haar hand een mes ze moest dat andere meisje in haar arm krassen ze moest ze moest…
Ze rende langs de boekenkast die met een klap omviel.

En toen zat ze opeens rechtop in bed, de klap die ze had gehoord was geen boekenkast geweest maar de voordeur. Ze keek uit haar raam en zag nog net dat er iemand de hoek om liep. Iemand die verdacht veel op haar vader leek.
Zachtjes hoorde ze haar moeder huilen, dat betekende dat die twee weer ruzie hadden gehad.

Iris keek op haar klokje, 03.29 gaf dat aan. Ze dacht even na maar besloot toen toch maar in bed te blijven en te doen alsof ze niks had gehoord.

hoop dat het leuk was hoor het wel als jullie nog meer willen lezen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:42

wou = spreektaal, het is wilde in dit geval Lachen

verder...Tjaa, beetje verwarrend geschreven maar het is niet slecht!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 20:09

owkeej en bedankt voor de tip ik zal het in mijn word document veranderen

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:24

Beetje wazig verhaal idd Tong uitsteken neej hoor.. ik vind t hartstikke leuk om te lezen! Lachen

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 08:10

ja ga het ook volgen!! Haha! het is soms idd een beetje verwarrend maar vind het zo goed vanuit de persoon geschreven, vind ik echt super!! Tong uitsteken
wacht voor het volgende stukje!!! Haha!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 14:43

owkeej dan bedankt voor de leuke reactie's ik zal meteen een nieuw stukje gaan schrijven

okeey het stukje is niet zo lang geworden omdat men paardje het zo warm heeft....

dit is het dus enjoy it Tong uitsteken

De dag erna was haar vader er gewoon tijdens het ontbijt, en deden haar ouders alsof er nooit iets was gebeurd.

Na een uitgebreid ontbijt moest Iris haar spullen pakken en zou haar vader haar en haar kleine broertje Roy naar school brengen.

Toen haar vader, Roy. Die nog op de basisschool zat, op school had afgezet. Begon Iris voorzichtig over wat ze afgelopen nacht had gehoord.
Haar vader zuchte,en pakte zijn telefoon. Hij belde zijn werk op dat hij wat later kwam, ook belde hij de school van Iris op en vertelde hij dat Iris pas het tweede uur op school zou verschijnen.

Toen richtte haar vader zich weer tot haar.
Zo meissie wij gaan eens even een kopje koffie drinken en samen wat babbelen.

Na ongeveer een half uur een goed gesprek met haar vader te hebben gehad was ze nog niet veel wijzer.
Het enige wat ze wist was dat haar ouders waarschijnlijk uit elkaar gingen.

Iris dacht even na en staarde wat voor zich uit. Maar toen schrok ze opeens daar liep haar Nederlands lerares…..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:37

Voor een verhaal met dit onderwerp is het zeker niet slecht, nee.
Ik las het zelf in het begin en dacht echtvan; god. weer een verhaal over 'krassen'. Maar deze is toch anders, ik weet niet waarom.
Die droom vind ik ook heel goed bedacht- en ik zou alleen wat meer werken an wat details denk ik in je verhalen nog.

Verder; ga zo door OK dan!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:50

Het is wel een leuk verhaal ik zou op sommiege dingen wat meer in detail schrijven en pas op dat je het niet te dramatisch maakt maar nu ziet het er heel leuk uit hoor ik blijf het volgen
gr. mYii

Maxima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:55

horse123 schreef:
pas op dat je het niet te dramatisch maakt maar nu ziet het er heel leuk uit

Dat vind ik ook wel, zoals je begint Knipoog
t' lijkt me leuk Ja

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:58

zoooww..goed hoor..!!
ik wacht op het volgende deel..!!!
gr patricia...Haha!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 09:59

no comment!! Kwijl

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 10:05

leuke stukjes Ja

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 10:35

Hm; je verhaal is inderdaad wazig. Je vergeet vaak, als ze iets zeggen, de aanhalingstekens, je vergeet vaak komma's en dat soort dingen.
Maar je had het zelf ook al wel door denk ik Haha!

Verder was mijn reactie net zoals die van WildWings; weer krassen. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 20:45

ik weet niet of ik nog wel verder ga zoals jullie merken heb ik al een tijdje niks bij geschreven maar ik heb dan ook examens gehad en ik heb weer twee nieuwe paardjes erbij om te rijden (dat zijn er nu circa 6 per dag) en ik mag nu helpen op een renstal(my dream come's true) dus ben ik alleen van plan verder te schrijven als jullie echt verder willen lezen want jullie zijn mijn motivatie...