Hey mensen, deze ben ik vanmiddag mee bezig geweest. Ik wil erg graag weten wat ik er volgens jullie nog aan kan veranderen. Ik heb wel t idee dat ik beter begin te worden.
Goed, ben benieuwd Ik vond zelf dat de hals nog wel wat dunner mag, en het linker (rechts voor het paard ) moet nog wat veranderd.
Mooi! Ik vind de tekening alleen wat krasserig, misschien een iets zachter potlood gebruiken? De neus vind ik mooi gelukt, de diepte in het neusgat etc.. Alleen de oortjes wat minder, vooral de linker, ze staan wat scheef ( ) en volgens mij zijn ze ook een beetje klein . Verder vind ik het oog opzich wel mooi, alleen mis ik de holte boven het oog, ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen .. Nouja iig bij jou tekening lijkt het gedeelte boven het oog juist bol, door het contrast wat je daar hebt in gemaakt. Verder echt mooi!
Ja, ik snap wat je bedoeld, ik zie t zelf nu ook. Ik zal t eens proberen te veranderen... Mar ik heb nu al een heel zacht potlood gebruikt, hoe zorg ik dan dat t minder krasserig wordt? Ik moet nog wel wennen aan werken met verschillende hardheden hoor, ik heb ze pas sinds gister
Edit: ik heb m wat aangepast, het oor ben ik nog steeds niet erg tevreden over, maar ik wou even weten of jullie t oog nu beter vinden?
Hij heeft een beetje ander kleurtje door de foto.
Laatst bijgewerkt door halibut op 24-05-05 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Jaa, sorry, ik zag 'm net niet. Oog is een stuk beter, maar voor mijn gevoel mogen de oren nóg groter. Oja, nog even iets: Ik vind de voorlok niet zo mooi. Hij staat 'stijf' zegmaar, alsof 'ie recht vooruit is gezet met gel. En hij kijkt een klein beetje bang, maar dat kan ook de bedoeling geweest zijn natuurlijk.
@ Cow_horse: De kleur is op de eerste zoals ie in t echt is
@ Jettie: Ik zal nog eens kijken wat ik aan de oren kan doen. De voorlok vond ik erg moeilijk om er goed op te krijgen, moet ik er iets meer "golf" in proberen te krijgen denk je?
Ik vind het echt een super knappe arab Zoiets doe ik je niet na!! Is het niet mooier om de stuk manen achter de oren weg te laten, zoals ze dat vaak bij arabs hebben? Dan komt misschien de hals en het hoofd wat beter uit?
Dat zal ik bij mn volgende tek eens proberen, ik denk dat deze er niet mooier op wordt als ik nu een heel stuk manen weg ga halen, wordt denk ik 1 grote vlek... Maar bedankt voor de tip
Mooi! De voorpluk: teken niet alle haren 1 kant op maar teken ook eens de tegenovergestelde kant. Zoals al eerder gezegd, het is net of-ie stijf van de gel staat. Je hebt ze nu netjes in een boogje naar rechts allemaal dezelfde kant op gedaan. Je kan ineens een lokje naar boven laten wijzen. Of rechts naast het oog. Dat maakt het wat natuurlijker. Het krasseriger heeft idd wel wat. Maar mijn smaak is het niet De neus is me iets te hoekig, mag iets ronder. De spier bij de manenkam is iets te grof. Die witte lijn iets meer inkleuren maakt het wat zachter. Het oog is mooi zo!! Dat was het geloof ik
Ik vind 'm super hoor!! Alleen wat kleine dingetjes
Ik vind hem best mooi gelukt, alleen idd wat krasserig, en die manen zouden zo thuishoren in een Wella reclame, ze zijn erg stijl. Wat sluiker mag best .
Ik ben het eens met het commentaar dat hier eerder is gegeven dus daar zeg ik niets meer over. Wat ik wel vind, is dat je misschien op de hals nog iets meer met de richting & vorm van de hals mee kan kleuren. Dus iets in een bocht, als je snapt wat ik bedoel. Dan lijkt het iets ronder & echter.
Ik heb nu de voorpluk wat aangepast, meer losse lokken enzo. Hij ziet er nu inderdaad al wat beter uit. Alleen heeft 1 van mij parkieten net erop zitten schijten, dus ik hoop dat ik dat nog kan corrigeren als t opgedroogt is... grrr stomme vogels Het krasserige is trouwens veel erger door de foto, dan in het echt hoor. Hij is veel gelijkmatiger op de tekening zelf. Ik zal straks nog eens kijken wat ik aan de hals kan doen.