[Tek] Ik verlang naar Tips!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xManon_

[Tek] Ik verlang naar Tips!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 16:17

Haaii

Ik zag jullie hier elke x van die prachtige tekeningen maken, dus ik dacht.. laat ik het ook eens proberen..
Ehmm.. tja.. Dit is dus het resultaat.,
Wie kan me een beetje leren tekenen via de computer ofzo? Want dit is echt walgelijk Clown

Afbeelding

Dit was de oorspronkelijke foto:

Afbeelding

x Manon

Nynkk

Re: [Tek] Ik verlang naar Tips!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 16:50

Je moet gewoon heel precies proberen na te tekenen... Kijk naar de details.. Ook kun je naar de tekeningen van een ander kijken.. Natuurlijk niet klakkeloos overtekenen.. Maar gewoon voor de details.. Zodat je een idee krijgt hoe je iets goed kan tekenen... Dan kun je ook nog heel erg veel met schaduwen doen..
Wat ook helpt is op bokt naar andere tekeningen kijken....En dan naar de reacties van die mensen daar..Daar word vaak ook erg veel uitgelegd over hoe je iets nou moet tekenen.. En als dit 1 van de eerste keer is.. vind ik hem nog niet eens zo verkeerd hoor.. Knipoog
Blijf gewoon veel oefenen... Knipoog succes.. OK dan!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 16:55

Oke! Bedankt!
Maar ik kom altijd verkeerd uit.. Dat is ook wel irritant.. Maarja.. ik ga je tips opvolgen Haha!

x Manon

LynnDeniseX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:24

Ik had het ook altijd.. dat ik verkeerd uitkwam. Bij mij lukt het nu wel.. ik meet alle afstanden gewoon op.. dikte van de neus bv en dan weer hoe ver de punten van de oren van elkaar af staan.

Succes! En je volgende werk wel weer laten zien he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:28

Wat meer met schaduwen proberen te werken, qua inkleuren denk ik. Verder gewoon veel oefenen, dan leer je vanzelf de verhoudingen etc bij een paard beter te tekenen!