[FB] Lonely without him

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veirl

[FB] Lonely without him

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 15:17

Vandaag wilde ik eens de zelfontspanner uitproberen Haha!

Na ongeveer 12 foto's had ik nog niet wat ik wilde, maar ben ik er mee gestopt.

Dit was de mooiste;

Afbeelding

Ik stoor me zelf heel erg aan de letters op mijn (eigenlijk zus') trui, hoe ik zit en mijn sokken (maar klompen leek me ook niet zo geschikt.
Ook mijn handen, schaduwen en hek (en dan vooral het gaas) kon veel en veel beter.
Plus de overbelichte benen, al vind ik dat wel wat hebben

Ik heb er voor gekozen de persoon (ik dus) niet in het midden te zetten, omdat je dat zo vaak ziet en omdat het nu leek alsof 'links' de jongen zou moeten zitten.

Irritant

Re: [FB] Lonely without him

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 15:22

Leuke foto Lachen

Al zit je (wat je zelf ook al zegt) niet echt gemakkelijk. Zo ziet het er in ieder geval uit. En hou wat meer ruimte boven je hoofd, dan ziet het er wat minder beklemmend uit.

Ik weet niet of ik je nou liever aan de linkerkant van de foto had gezien en dat de 'jongen' dan rechts zou moeten zitten of gewoon zoals je nu hebt..

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 15:24

Irritant schreef:
Leuke foto Lachen

Al zit je (wat je zelf ook al zegt) niet echt gemakkelijk. Zo ziet het er in ieder geval uit. En hou wat meer ruimte boven je hoofd, dan ziet het er wat minder beklemmend uit.

Ik weet niet of ik je nou liever aan de linkerkant van de foto had gezien of gewoon zoals je nu hebt aan de rechterkant..

Haha; klopt. Het hekje was iets van 2 cm breed en dat zit niet echt gemakkelijk Haha!

Over het hoofd; de camera stond op een ladder, die net iets te laag was. Erg jammer idd...

Bedankt Lachen

valando13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 15:27

ik vind de fot0 wel wat hebben. ik zou niet op het idee k0men mo0i gedaan hahaha

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 15:27

Haha, dat zit inderdaad niet echt gemakkelijk. Zit er tussen de andere foto`s geen foto waarbij je bijna van het hekje af kukelt? Haha!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 15:40

Jammer dat je niet naar links kijkt, naar de lege plek.. Lachen
En hij is idd jammer genoeg iets te laag, en lijkt iets scheef, maar ik vind het verder wel een mooie foto.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 16:20

Mooi! Misschien had je beter de andere kant op kunnen kijken, en jammer dat je hand er net niet helemaal op staat en de camera had net iets hoger gemogen. Lachen En het hek is wat scheef indd.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 16:28

Ik vind het juist wel wat hebben dat je niet naar de plek kijkt waar het vriendje zou meoten zitten.

Inderdaad de letters op je trui zijn een beetje storend... maar als het effen zou zijn geweest had ik het misschien weer te kaal gevonden.

Het overbelichtje op je benen past er eigenlijk wel bij.. ik vind het een hele mooie foto!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 17:16

Irritant schreef:
Haha, dat zit inderdaad niet echt gemakkelijk. Zit er tussen de andere foto`s geen foto waarbij je bijna van het hekje af kukelt? Haha!

Nee, geen eens Haha!

Ehm; over dat naar links kijken had idd wel gekund, maar toen ik de foto maakte had ik 'dat idee' er nog niet bij. En misschien wil 'ze' er ook wel niet naar kijken, dat het leeg is.

Bedankt voor het commentaar, heb er erg veel aan Lachen

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 21:09

Ook al heb je zelf wat commentaar.. Ik vind hem wat hebben. Beschrijft precies de tekst..

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 21:30

Dank je wel Dyyy