[tek] Een tekening..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wizzy

[tek] Een tekening..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 14:29

Hoj
Ik ben vorige week weer eens aan het tekenen geslagen en hij is al aardig gelukt.. Clown Het was de bedoeling dat het een haflinger was maar dat is niet echt te zien denk ik. Het rechteroog had meer naar links gemoeten en nog wat kleine foutjes... Bloos

Afbeelding

Wat zijn jullie comentaar/tips zodat ik er de volgende keer rekening mee kan houden? Bloos

Daihyo

Re: [tek] Een tekening..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:01

Mooi! Je hebt goed met schaduw en details gewerkt!
Het oog moet volgens mij iets schuiner en mag groter. Daardoor wordt het sprekender. De voorpluk vind ik mooi gelukt, alleen de manen zijn iets te krasserig. Het neusje/de mond klopt niet helemaal. Is te rond van vorm, mag wat hoekiger. En de wang loopt te ver door naar achteren.
Meestal loopt die lijn gelijk met de achterkant van het oor. Maar dit kan ook komen doordat het oog wat klein is en wat teveel naar rechts staat.
De overgang bles vind ik heel mooi! De verhoudingen kloppen goed, op de bovenstaande puntjes na dan Haha!
De oren zijn super, met die schaduw! En dat was het zo denk ik Haha!

wizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 17:53

nja ik zag het telaat dat m'n oog niet juist stond... jammer volgende keer beter Knipoog
en met de neus / mond heb ik nogal zitte klungele wouw maar niet lukken en is dus ook tezien.... Boos!
iemand nog tips?

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 21:37

Is dat stukkie tussen de ogen niet iets te groot? of ligt dat aan mij? Verward
Mooi gedaan hoor! Ja