Hij is echt heel mooi gelukt amanda.. misschien kun je het lichtpuntje in het oog nog iets witter maken.. ik vind trouwens het roze in de manen we mooi staan.. Nog 1 puntje.. bij de neusgaten lijk het net of liggen ze erop.. er zit niet ech diepte in.
jah heel mooi! inderdaad die eenhoorn niet in t midden... maar de rest van t hoofd de diepte doe je altijd weer super! die uitstraling ook je kan zo precies een karakter of uitdrukking herkennen!
Nee, met krijt, dat kan je beter uitvegen Dat roze is eigenlijk rood, maar door het vegen vervaagd het natuurlijk ook. De neusgaten ga ik inderdaad wat donkerder maken, bedankt voor de tip! Die hoorn, het valt me eigenlijk nu pas op. Maar hij had inderdaad wat meer naar rechts gemoeten Helaas kan ik het niet meer veranderen, dus het moet maar zo...
Het hoofd klopt niet helemaal; die lijn van de neus loopt bij de tekening naar achteren, terwijl hij omhoog zou moeten lopen (ik hoop dat ej begrijpt wat ik bedoel) Het oog vind ik op de een of andere manier ook niet helemaal op de goede plek zitten, en ik vind het jammer van die donkere kring om het oog. Maar hoe je verder met de kleuren hebt gewerkt vind ik wel erg mooi.
Bedankt! Sammm: is kwwestie van smaak denk ik. Ik vind zelf juist dat oog zo de uitstraling hebben die ik wilde. Die lijn van de neus snap je wat je bedoelt.