ff kijken wat jullie ervan vinden

Jeremy is weg! Tas staat in de deuropening van onze slaapkamer, "Hij heeft al zijn spullen gepakt en is gewoon weggegaan die kl**tzak!"begint ze. Ik ben nog helemaal niet wakker en probeer een beetje begripvol te kijken terwijl zij zomaar de deur opentrekt terwijl ik met Rowan nog in bed lig. Rowan trekt de deken over zich heen en draait zich om. "Hoe laat is het?" vraag ik aan Tas, "bijna 7 uur, maar wat nu?" Straks komt die vage moeder van hem of nog erger, de politie met wat we in godsnaam met Jeremy hebben gedaan! Tas kijkt me beteuterd aan.
Rowan gaat zitten, pakt zijn spijkerbroek trekt hem aan en geeft me een kus"Ik ga wel ff kijken" zegt hij. Even later hoor ik zijn auto ronken.
"He gezellig Tas, word ik wakker is Jer hem gesmeerd en ook geen ontbijt op bed van Rowan, ehm.. is Melvin trouwens al teruggekomen vraag ik.
(Melvin is de vriend van Tasja (Tas) en zij is de zus van Rowan mijn vriend. We wonen met zijn vieren in een huurhuis en af en toe komt er wel eens iemand bij die bijvoorbeeld het huis uit is gekikt zoals Jeremy, en ik....mijn ouders vonden Rowan maar niks en mijn gedrag was er volgens hun ook niet op vooruitgegaan, dus ja nu woon ik hier alweer drie jaar ondertussen.
''Ja, hij is terug" antwoord Tas met een glimlach, kep hem gelijk aan het werk gezet. "Nu is hij de tuin aan het reorganiseren"
"Om 7 uur, s'ochtens"vraag ik, enneh waar was hij?
''Hij kwam terug met 2000 euro dus je weet genoeg he!"
Tas en ik kijken elkaar lachend aan, "nou ja voorlopig hebben we genoeg" zeggen we in koor