Volgens mij kent iedereen nu het verhaal dat ik 5maanden geleden mijn veulen verloor bij een brand in de manege..
Golden Mystery
Vraag me niet, Hoeveel ik om je geef. In woorden, Kan ik dat gewoon niet uitleggen. Hou mij vast, Nog even…
Jij moet zo gaan, Jij begint aan een nieuw leven. Daarboven.. Zal jij dan nog aan mij denken.
En als bij mij de tranen rollen, Fluister jij dan zachtjes..: ik ben hier.. Zal jij mij zoals altijd toch weer laten lachen.. Wanneer ik mij rot en alleen voel..
Zal jij op mijn schouder waken, Zal jij op mij letten.. Behoedden van fouten, Die ik zal maken ..
Ventje… h0ewel ik me soms groot gedraag, Ik mis je.. Ik kan je niet meer zien, Alleen op foto’s. Ik kan je niet meer horen, Alleen maar in gedachten.. Ik kan je zachte vacht, Niet meer tegen mijn huid voelen.. Ik mis je… ______________________________________________________ Mystery
Onze liefde, Het kon geen grenzen. En nu jij er niet meer bent, Zal mijn liefde voor jou altijd bestaan.
Ik kan jou niet vergeten, Je luide gehinnik. Je mooie glanzende ogen, Voor mij blijven ze altijd bestaan.
Waarom mocht jij niet bij mij blijven? Waarom werd jij zo van mij afgenomen? Je was nog zo jong, En had met mij samen nog een lange weg te gaan.
In mijn hart, Zal jij voor altijd bestaan. De mooie herinneringen die wij samen hebben, Ik zal ze nooit vergeten.
Ik hoop dat jij geen pijn hebt gehad, Niet zoveel als mij. Mijn hart gebroken, Omdat wij niet samen mochten zijn.
Ik zal voor altijd aan je denken, En ik weet dat jij van boven af naar mij kijkt. En ook aan mij denkt, Want onze liefde. Dat was niet zomaar even iets, Het was een liefde die voor altijd moet voortleven.
Of jij nu bij mij was of niet, Ik hou van jou voor altijd. Mijn hart is door jou ingenomen, En zal ik nooit aan een ander meer geven.
Rust zacht lieverd, Ik weet dat jij nu voor altijd bij mij kan zijn en zal zijn. ________________________________________________________