Ze zijn met reden gemaakt. Ik weet niet of jullie de meeste spelers herkennen? Even een uitleg.
Nummer 1 is Rosales, de foto is van hem met Ricardo di Sanders nadat Mauro geblesseerd uitviel. Ik vind Mauro onwijs aardig en het raakte me iets meer als normaal om te zien hoe hij geblesseerd raakte. Een beetje donker beeld. De tekst lijkt me vrij duidelijk.
Nummer 2 en nummer 6 is Filipe Kasmirski. Met een aantal ajacieden ga ik goed om en Filipe, Rosales en Robin zijn daar een aantal van. Filipe vertrekt naar Brazilie en dat vind ik he-le-maal niet leuk, zachtjes uitgedrukt. Tis een onwijze schat en ik ga hem echt missen.. Deze bewerkingen zijn onderdeel van een afscheidscadeautje. Kennen jullie dat idee, als iemand waar je veel om geeft/erg belangrijk voor je is, met 'de noorderzon vertrekt', zon filmidee. Daar slaat de tweede op. Nummer 6 is gewoon een vallende ster, de zin is eerst verzonnen, vervolgens t plaatje erbij gezocht.
Nummer 3, mn zusje met robin dus. Ondanks dat hij maar een jeugdspeler is, en momenteel ernstig geblesseerd, is hij haar grote held. Ze acht hem hoger dan Zlatan, haar vorige idool. En als het zou kunnen zou ze een relatie met hem starten. Een beetje een droom dus. Was een test, ik werk niet zo lang met PSP, vandaar t amateuristische.
Maxwell, ook een test. Achtergrond is Braziliaans landschap.
Met Lobont had ik vorig jaar al gemaakt, mijn eerste collage ooit.
Voor mij zijn ze dus duidelijk, maar als ze vragen oproepen zijn ze blijkbaar niet goed genoeg gelukt