Okee, hier mijn commentaar dan 
Ik vind de compositie goed gelukt. Het galopperende is lastig te tekenen! Het voorhoofd is mooi breed, alleen heb je de kaak daaronder ook iets te breed getekend. De ronding zeg maar zou iets smaller mogen.
De hals is super! Mooi rond, goed van vorm! 
De manen zou je iets minder streperig kunnen doen, meer in lokken (dit vind ik zelf ook moeilijk). Dit kan je doen door lichtplekken te tekenen en de schaduw iets meer te benadrukken. Snap je wat ik bedoel? De voorpluk lijkt uit het voorhoofd te komen. Door die iets hoger te beginnen, en echt vanaf de oren lijkt het meer alsof het van achter, dus de manenkam komt.
Dan het oog. Het is al wat sprekend. Alleen heb je het lichtplek niet helemaal goed getekend. Ik denk dat het bij dit paard mooier zou zijn als je dat meer naar voren tekent. Verder klopt de vorm niet helemaal. Hij is mooi ovaal, alleen, het is té perfect. Bij een paard zie je aan de voor en achterkant meestal wat onregelmatigheid.
Ik zal even een voorbeeld zoeken.
Het is geen grote foto, maar zo is het misschien wel duidelijk. 

Je ziet ook dat de bovenkant iets boller is dan de onderkant. Dit is trouwens een oog van een paard met arabisch bloed. Wat ook nog eens lastige paarden zijn, juist door hun expressie en fijn getekende hoofd.
Als je het lichtpuntje het getekend kan je er nog over nadenken om een pupil te tekenen, door een bepaald gedeelte iets lichter te tekenen.
Nog 2 voorbeelden van wel en niet met pupil 
Met pupil, lichtplek achterin:

Zonder pupil, lichtplek bovenin:

Je ziet waarschijnlijk wel dat het oog mét pupil meer spreekt. Het kleurverschil hoeft niet zo heel groot te zijn. Ik maak dit zelf altijd als volgt: Ik kleur het oog in, het lichtplekje hou ik gelijk wit.
Dan maak ik met kneedgum een pupil. En dat kleur ik nog licht bij met potlood, want met kneedgum alleen wordt het niet legaal.
Ik hop dat je hier wat aan hebt 
Ik vind 'm trouwens super!!
Hij lijkt goed, je hebt de verhoudingen mooi getekend! Hij straalt heel veel blijheid uit!!