Ik wil graag een Shetlandpony tekenen, alleen ik vind het zo moeilijk om ze een beetje "harig" te laten lijken. Een "gladde" pony vind ik veel makkelijker, daar teken ik geen vacht. Maar hoe doe je dat zodat het er een beetje natuurlijk uitziet?
het is gewoon een bepaalde techniek die je moet beheersen om een vacht mooi te kunnen tekenen, ik heb even geen poný voorbeelden online maar wel een lief klein katje, misschien dat je het daarop een beetje kunt zien voorbeeld
sooff: ik denk dat IcePrincess eerder die neemt omdat dat ontiegelijk veel werk is, en bijzonder irriterend ook (ik doe dat eigenlijk zelden gezien ik niet erg stresbestendig ben)
ehmm, ik snap je reactie niet helemaal , streepje voor streepje is gewoon serieus hoor, alleen de manier waarop je de streepjes zet en met welke snelheid je dat doet dat is de techniek.
[edit] de reactie boven me begrijpt mijn reacties dus wel
Ooh, nou, ik dacht dat je het zeg maar zo bedoelde van; "mijn god, wat een domme vraag, kun je daar zelf niet opkomen?" Zo begreep ik het, omdat die smiley er zo bijstond. Maar dat was dus niet zo, nouja, kan gebeuren