die jongen met zijn lange haar opslag verliefd,hij raakte die snaar de liefde komt in mij boven en ik begon hem steeds meer te mogen zijn lieve tedere woorden zijn lieve zachte hand raakt mijn wang ,raakte mijn ziel want zijn liefde voor mij was maar heel priel een ding alleen waar hij aan dacht als ik haar maar verkracht als ik haar maar het bed in krijg dat was waar hij aan dacht ... de liefde die ik hem heb gegeven was niks waard en is niks van gebleven lang leven het leven ... en hopelijk krijg ik toch nog een vriend in het leven die wel wat om mij gaat geven
het onderwerp dat je vriend je wil verkrachten dat wil ik ook niet dat het iedereen aanspreekt ... en dat ik het even van me moest afschrijven ... wat zou jij doen in mijn geval
Ik vind het technisch gezien geen goed gedicht, met name de opbouw. Sorry, maar het spreekt me ook niet aan, en dat is meestal een doel van een gedicht, anderen raken.
Als iemand zoiets mee heeft gemaakt dan maakt het toch geen bal uit of het gedicht mooi is of niet? Het is toch al erg genoeg dat ze het heeft meegemaakt. Mij raakt het wel hoor, heel veel sterkte...
Het gaat er hier idd niet om of de opbouw en de inhoud geweldig is, maar om het gevoel waarmee ze het geschreven heeft en daarom vind ik het een mooi gedicht Sterkte
het gedicht zelf is naar mijn mening niet bijzonder mooi... maar dat laatste zinnetje aan het eind van je verhaal,daar kreeg ik kippevel van hoor,dat dee me meer dan het hele gedicht... sterkte ermee..