Ik zat "missing" van Evanescence te luisteren (in mix met nog wat depressieve liedjes van idem) ennn.... toen ging ik tekenen enzo.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roskur schreef:Anthromorphic vosje...? Zegmaar, een menselijk dier... Dus bouw van mens etc, maar wel met pluimstaartje, hoofd van een dier enzo...
De pose is daarnaast ook vrij lastig, je moet even goed kijken dus en ik kan me voorstellen dat je niet gelijk weet wat het moet voorstellen. (vooral als je niet weet dat het een anthromophic vos is )
Roskur schreef:Ik heb het met Adobe Photoshop gemaakt... Met mijn wacom tablet, penseel-grootte 3, en dan gewoon een schetsje / opzet en langzaamerhand 'invullen' / schetsen...
kjoetie, ik noem het al járen anthromorphisch, en heb eigenlijk nog nooit iemand anthropomorphic horen zeggen (ehh, zien typen).Ook op sites als DevArt enzo...
Gunufje schreef:Is een wacomdinges zo'n muismatpengeval?
*lekker duidelijk
kjoetie schreef:idd, als mensen maar weten wat je bedoelt toch? moet alleen altijd lachen om mensen (bedoel ik jou niet mee hoor) die moeilijke woorden willen gebruiken en het dan verkeerd gebruiken