[tek] tekening..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

endeixis

[tek] tekening..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 18:08

Afbeelding

wat vinden we ervan ?? hij is een beetje licht enzo door het scannen, heb niet zo'n hele goeie scanner.. en hij kijkt een beetje verbaast, maar ik kreeg dat niet echt anders Tong uitsteken . wat vind je ervan en heb je nog ideetjes wat ik bij de volgende tekening beter kan doen enzo? of ideetjes voor de volgende keer wat ik kan gaan tekenen ?

kuSs
Laatst bijgewerkt door Eline op 16-04-05 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Denk in het vervolg aub zelf aan een [tag] in je titel!

Scotlover

Re: tekening..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:49

Wauw k vind em mooi !

plutolover

Re: tekening..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:32

ik vind hem wel mooi
ik zou het niet kunnen maar ik denk wel dat het oog wat groter had gemogen. (als ik er 1 tekent zijn de ogen bij mij alltijd te groot)

Nikkitje

Re: [tek] tekening..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 00:16

De scanner heeft de tekening ( helaas ! ) heel erg over belicht. De buitenlijnen krijgen hierdoor alle aandacht en ik weet niet of dat in echt ook zo is maar dat geeft een kleurplaat effect.
Ik vind de tekening erg mooi eruitzien kwa verhoudingen en details, misschien nog iets meer spierwerk en aderen erin maar het is echt een hele mooi tekening.
Het oog had inderdaad wel iets groter gemogen.
Het hoofdstel ziet er trouwens super realitisch en gedetaileerd uit, nog veel plezier en succes met tekenen maar je hebt er talent voor, dat is duidelijk ! Ja

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 00:34

Moooooie tekening Haha!

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 09:14

Ik vind hem heel erg mooi, maar ik denkt dat je de teugels beter niet zo op de hals had laten kunnen liggen, ik vind dat ze zo heel erg kort lijken (neem aan dat dat niet lekker rijd....) maar succes met je volgende tekeningen!!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:22

ik krijg een beetje het idee dat hij overgetrokken is.. door de lijnen etc.. Als je m zo precies natekend kan je m vast beter inkleuren.. Heb je m zelf zo nagetekend.. zorg dan dat je niet gaat haasten met inkleuren..