[Tek] Nieuwe tekening

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

galopeerder

[Tek] Nieuwe tekening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 22:58

Zoo, vanmiddag weer m'n tekening afgemaakt. Hou er ajb wel rekening mee dat hij is gescand en verkleind, daardoor zijn bepaalde dingen niet mooi geworden. We hebben er niet zo'n goed programma voor Knipoog . Ik hoop dat hij het doet, maaromdat het altijd misgaat, hier een aantal opties om de tekening te bereiken, waarvan er hopelijk wel een zal werken.. Knipoog.

Afbeelding
Zal wel weer een kruisje worden ben ik bang

http://www.freewebs.com/tekeningen-mari ... ewerkt.jpg
De link, maar de vorige keer ging hij dan om een of andere reden naar het topic..

http://www.tekeningen-marielle.tk
http://www.freewebs.com/tekeningen-marielle
Via één van deze 2 links kun je op m'n site komen. Als je dan ff naar paarden gaat, is het de bovneste tekening

En er bestaat ook altijd nog een link in m'n onderschrift Knipoog .

Goed, geneog opties dit keer dus.

Wat vinden jullie. Mijn advies: bekijk hem van een afstand, dan is hij 10x beter. Ben er zelf niet zo tevreden over eigenlijk, iig niet van dichtbij.

Mariëlle

Anoniem

Re: [Tek] Nieuwe tekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 07:34

Ja idd een kruisje, en via de link kom je in dit topic terecht. Je tekent trouwens best wel leuk. Ik doe het je niet na iig! Haha!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 08:35

Ik zie hem wel, alleen wat me opvalt is datie een beetje raar mondje heeft!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:00

Leuk, je hebt een bepaalde stijl. Een beetje tekenen met een krul en eigen vorm... maar het heeft wel wat!

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 14:01

hey!
mooie tekening weer, idd de mond is wat raar, en t oog mag denk ik misschien wat donkerder of igg zodat het watmeer vershcil is met de rest. ben ook geen expert hoor!

(als je me pmt hoe je de foto hier probeert te zetten kan ik je misschien vertellen wat er mis gaat Knipoog )

galopeerder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 15:13

Dankjullie wel voor de reacties. Nu zie ik opeens dat de mond raar is ja.. Eerst had ik hem goed, toen had ik hem iets groter gemaakt, denk dat ik het dan ben vergeten nog goed de maken ofzo. En dat oogje, is in het echt ook donkerder, maar komt omdat ik hem kleiner heb gemaakt Knipoog. Wacht nog steeds tot m'n vriendin hem wil verkleinen, zou wou dat namelijk wel doen (ander programma). Als ik dan een goede verkleining heb zal ik die nog wel even neerzetten.. Knipoog