goede camera

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chris_Fire

goede camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 16:53

Ik ben nu aan het sparen voor een goede camera. We hebben er nu eentje maar die is echt niet goed. voordat je foto kunt maken moet je eerst nog paar seconden op de knop drukken en dan is het nog maar de vraag of hij goed klikt.... ook word het beelscherm soms zwart. De oude is een Canon Powershot A70. weet iemand een goede digitale camera? Iniedergeval dat als je op het knopje drukt dat hij het dan meteen doet... aangezien de paarden niet altijd stil blijven staan Tong uitsteken en ook goede kwaliteit foto's en dat hij niet al te snel kapot gaat.
alvast bedankt
groetjes margo

FrontC

Re: goede camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:08

Ik heb de canon A75 en ik denk niet dat je een nieuwe nodig hebt.
Dat knopje indrukken vond ik eerst ook, maar je kunt de knop op twee verschillende manieren indrukken. Half, dan stelt ie scherp. En helemaal, dan maakt ie een foto. Als je hem nu van de voren al half indrukt maakt hij direct een foto Knipoog

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:30

Hoeveel geld wil je eraan uitgeven?

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 17:39

Dat maakt niet zoveel uit... maar ook weer niet meer dan 1000 euro...maar ik weet ook niet hoeveel een echt goede kost.

@ Gunufje: Maar bij deze camera word het beelscherm ook zwart soms...hebben we al een keer laten maken..toen deed hij het weer een paar dagen maar ging toen ook weer kapot. en met al die reparaties word het er niet goedkoper van. En bijvoorbeeld met wedstrijd als mijn moeder dan foto wil maken weet ze niet hoe het werkt dus komen er ook geen foto's.... (omdat zij zegt dat hij het niet doet omdat zij hem meteen loslaat Tong uitsteken ze is niet zo technisch Tong uitsteken )

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:53

Als je zoveel geld heb zou ik voor een digitale spiegelreflex camera gaan. Je kan op dit moment op marktplaats tweedehands voor rond de 600 euro een tweedehands Canon EOS 300D op de kop tikken, hier bijvoorbeeld.

Een nieuwe canon EOS 300D kan misschien ook nog, ik weet niet hoe duur die op dit moment in de winkels zijn, de EOS 350 D is denk ik net te duur voor je. De Nikon 70D is ook een optie en voor de rest weet ik de 'leuk' geprijsde SLR's niet uit m'n hoofd.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:55

Voor 1000,- kan je toch wel een aardig goede camera kopen.
Ik denk dat je beter gewoon naar een fotozaak kan gaan en daar zeggen wat je wilt en 9 van de 10x hebben zij de juiste camera voor je.
Het is zonde om een echt dure professionele te kopen als je hem maar af en toe gebruikt.

Het ligt aan je instellingen hoe snel de camera een foto maakt. als je een hoge sluitertijd heb zal de camera sneller een foto maken dan dat je hem erg laag heb staan.
Zelf heb ik de Nikon D70 en ben er erg tevreden mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:54

Ellende schreef:
Als je zoveel geld heb zou ik voor een digitale spiegelreflex camera gaan. Je kan op dit moment op marktplaats tweedehands voor rond de 600 euro een tweedehands Canon EOS 300D op de kop tikken, hier bijvoorbeeld.

Een nieuwe canon EOS 300D kan misschien ook nog, ik weet niet hoe duur die op dit moment in de winkels zijn, de EOS 350 D is denk ik net te duur voor je. De Nikon 70D is ook een optie en voor de rest weet ik de 'leuk' geprijsde SLR's niet uit m'n hoofd.

Ik heb daar ook aan zitten denken, maar na een beetje zoekwerk kwam daar toch wel uit dat je met een goede lens erbij dat je dan alsnog een hoop kwijtbent Lachen

Laure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:48

Wij hebben een pentax ist*ds. Weet niet hoeveel hij kost, maar hij maakt wel heel goede foto's. Je kan sluitertijd ook instellen. Ik ben er erg tevreden over, en mijn ouders ook.