Dus heb eerst deze maar gedaan maar ben er nog niet helemaal tevreden over. Dit is Mareska van Mareska
Ik zit te twijfelen of ik dat stukje rug er nog wel of niet bij zal tekenen, had met Esther afgesproken om dat wel te doen maar zo is ie dus nog voorlopig. Denk eigenlijk dat ie dr wel bij moet, zo heeft ie een heel andere houding, klopt niet echt
Heb de rug wel in het opzetje getekend, kan je zien als je goed kijkt. Maargoed, hier dan de foto & tekening:De foto
De tekening
Commentaar is welkom, maar wel opbouwend
Zie dat het linkeroor wel erg puntig is uitgevallen, dat ga ik nog veranderen. Op de echte tekening zijn de overgangen wat vloeiender en minder storend, hier zijn ze wat vetter aangezet dus dan ze zijn. Ben er nog niet helemaal uit wat de foto nou zo anders maakt dan de tekening, wrs is het dat stukje hals dat mist... Misschien kunnen jullie aangeven wat er nu precies niet klopt, kan ik het nog veranderen als het moet!
Ben helemaal blij
echt heel mooi!

Vind zelf ook dat de nek wat langer moet maar mn papier is vol
Enne, vilt? Wasda?
Weet dat het een soort stof is maar kan je het daarmee dan uitvegen ofzo?
En hij lijkt nu wat rimpeliger door het scannen, de overgangen zijn nu harder dan op de echte tekening. Maar toch bedankt!