Ik ga nog wat schaduwen toevoegen, vooral op het achterste been.

En dan deze, misschien dat jullie hem ergens van herkennen?
Commentaar en tips en meer gewenst...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eve_lien schreef:Commentaar en tips heb ik niet, maar ik wou even kwijt;
Ik vind jouw stijl écht mooi!
Dreamy schreef:Eve_lien schreef:Commentaar en tips heb ik niet, maar ik wou even kwijt;
Ik vind jouw stijl écht mooi!
Amen
Citaat:Tip om de hoorn beter op het hoofd te krijgen: probeer je in te denken dat hij uit de ruggengraat groeit, dus waar de ruggengraat de schedel 'draagt', komt later op die plek de hoorn uit het voorhoofd.
Ik vind je manier van schaduwen wel heel druk overkomen. Zoals ik het zie gebruik je drie methodes: je veegt, je kleurt in, en je maakt schaduw met lijntjes. Ik denk zelf dat je tekening mooier zou worden, als je je tot één, hooguit twee methodes zou beperken.
Citaat:Is deze nagetekend van een foto die op de voorkant van de Bit heeft gestaan (n vrij recente maar weet data niet uit mn hoofd)?
Rainie schreef:Vind het mooie tekeningen, maar verder kan ik daar niets over zeggen aangezien ik zelf niet kan tekenen
Wat ik wel wilde zeggen: als je vlekken op het papier met de computer wegwerkt, kijk dan wel uit of je het goed doet. Ik zie op deze monitor witte vegen over het papier, da's een beetje zonde...