Okeej de kwaliteit is bagger.. ik moet nog even uitvinden hoe ik dat beter doe, maarre hoe is jullie eerste indruk??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eve_lien schreef:Mjah..
Slechte kwaliteit, maar wel leuk gedaan hoor.
Windows Movie maker; gok ik.
Soprano schreef:Heel mooi en leuk! Heb het programma ook gevonden! Maar ik heb een vraagje je kan alleen windows movie maker bestanden openen in het programma, maar hoe kan je een jpeg bestand veranderen naar een windows movie maker bestand?
Sieltjuh schreef:Soprano schreef:Heel mooi en leuk! Heb het programma ook gevonden! Maar ik heb een vraagje je kan alleen windows movie maker bestanden openen in het programma, maar hoe kan je een jpeg bestand veranderen naar een windows movie maker bestand?
Je moet onder bestand op de knop "impoteren" drukken. daar kan je een foto openen en daarna naar de balk beneden slepen. Je moet het zelf een beetje uitvogelen. Heb ik ook gedaan, werkt het makkelijkst
MoonChloe schreef:Ik ken het programma, kan het momenteel helaas niet vinden op dit computer.
Daarom vind ik jammer dat de overgangen in 1 flits worden gedaan, niet in een vloeiend overgang. Dat kan namelijk met de programmaVerder is het een leuke filmpje
MoonChloe schreef:Als ik goed heb:
je ziet een balkje met allemaal foto's filmpjes, die moet je dan over elkaar schuiven.
Sieltjuh schreef:Weet je ook hoe je muziek mooi kan laten aflopen??