[Verhaal] Vreemde Vogel (humor)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marinke

[Verhaal] Vreemde Vogel (humor)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 19:47

Dit heb ik geschreven voor een opdracht voor school, hoort bij mn werkstuk over 'humor'.
Edit>he, bokt pakte alle enters niet, en dan is het lang zo leuk niet Verdrietig daarom heb ik het maar ff opgelost met puntjes aan het eind Knipoog Nieuwsgierig? NIET doorscrollen, dan is het niet grappig meer Schijnheilig
Ohja, commentaar mag, maar wees een beetje mild, ik heb dit in 10 minuten ofzo geschreven, het moest ff snel af Knipoog

Vreemde Vogel

“Hij is zo mooi, zo leuk! Hij loopt zo leuk, hij doet zo leuk! Hij is zó ontzettend leuk!”

Zondagmiddag ben ik met Eva naar de dierentuin geweest. Het was ongeveer half 4 toen ze hem zag. Hém. Liefde op het eerste gezicht! Sinds dat moment praat ze over niks anders meer. En ja, knap vervelend is het geworden…
Wilde ze hem ook nog mee naar huis nemen. Jaaa hoor, zie je het voor je? Nou, ik wel! Ik zag direct het gezicht van haar moeder voor me. Eerst zouden haar ogen groot worden, vol verbazing erin, en haar mond zou wagenwijd openvallen zodat we haar ingewanden kunnen zien. Daarna zou ze rood worden en vervolgens paars aanlopen. En dan het geschreeuw. Want schrééuwen dat die vrouw kan! En ze zou mij er de schuld van geven. Ik ook altijd met mijn slechte invloed op Eva…
Gelukkig zag Eva dat ook in en heeft ze hem niet mee naar huis genomen. Hoezo heb ik slechte invloed op haar? Maargoed, ik dwaal af.
Eva’s nieuwe liefde. Ook al weet ik dat Eva er soms een vreemde smaak op na houdt, toch vind ik dat ze daar dit keer wel heel erg ver in gaat! Ik snap echt niet wat ze in hem ziet hoor. Ik vind hem maar griezelig… met zijn vieze, vette, gladde huid. Hij is altijd in dat eeuwige zwart-wit. En hij is ontzettend scherp gebekt!
Maarja, Eva is helemaal ondersteboven van hem! Ze bleef hem ook maar fotograferen. En direct heeft ze een aantal foto’s uitvergroot. Ik durf nauwelijks meer op haar kamer te komen, want direct staart die griezel me aan vanaf haar knalroze muren!
En ik heb met mijn stomme kop nou ook nog eens beloofd om zondag weer mee te gaan naar de dierentuin… Ik dacht dat ik dan van haar gezeur af zou zijn. Nou, niet dus! Ze kan echt niet wachten om hem weer te zien.
Zaterdag gaan we vis voor hem kopen. Hij is gek op vis. Het liefst eet hij het rauw! En hij wil graag dat mensen hem in de kou laten staan!

Het is wel een vreemde vogel hoor…

Nee, praat de komende dagen maar even niet meer met Eva, dan blijft ze maar doorlullen over haar grote lie…..
..
...
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

……velingsdier: de PINGUIN!

Chocopasta

Re: [Verhaal] Vreemde Vogel (humor)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 20:06

Whahaha hij is super Haha!
Zonde dat ik per ongeluk doorscrolde, dus zag het einde al, maar anders.... Haha!
top!! OK dan!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 20:23

[ tip; als je een extra enter enzo wil, duuw er dan wat [ b ] [ / b ] dingen tussen, zeg maar ]

Enne; als je er niks bij verteld had, was hij grappiger geweest. Maar leuk geschreven hoor.

marliesje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 20:37

whahahaha.. deze is egt toppie Haha!
leuk bedacht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 20:50

Hahahaha Haha! Clown

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 22:04

Eve_lien schreef:
[ tip; als je een extra enter enzo wil, duuw er dan wat [ b ]
[ / b ] dingen tussen, zeg maar ]

Enne; als je er niks bij verteld had, was hij grappiger geweest. Maar leuk geschreven hoor.

Thnx voor de tip, zal ik volgende keer proberen Ja
Enneh..ja dat bedacht ik me ook al net Clown maarja kan het helaas niet meer wijzigen Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:41

Hahaha, hij is leuk! Haha!
Ik wist dat haar 'grote liefde' één of ander beest moest zijn, maar ik had echt geen flauw idee wat Tong uitsteken .