[Sch] Narscissen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaB

[Sch] Narscissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 22:29

Ik moest van mijn mentor oefenen op grote vellen papier, om gewoon wat uit te gaan testen enzo. Op school had ik 1 bloem gemaakt met ecoline en houtskool, maar die ligt nog te drogen. Maar ik kreeg heel veel vellen mee naar huis, en heb de narcissen van de keukentafel geplukt en daaruit kwam deze creatie.

Oja ik zit niet op een school die voor de creabea's zijn, maar goed.

Ik moet zeggen, het bevalt me wel, lekker snel, niet zo precies, lekker kliederen. En dan ook nog op een BIG vel....heerlijk Vingers aflikken

Deel 2 van een bloemenserie
denk er even een lijstje om, en een leuk plekje in t rijks, en t lijkt al heel wat Vork

Afbeelding

eliaan

Re: [Sch] Narscissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:04

wauwsie heeel leuk, echt helemaal mijn stijl super stoer! Kwijl

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:25

Het lijkt al heel wat ja Knipoog

Je zou het ook eens kunnen proberen op lichtgekleurd papier (geel/licht oranje) ik vind het wit wat er nu tussendoor komt piepen er niet tussen passen, tussen al die 'vrolijkheid'.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 23:26

ja dat is een goede, maar goed ik kreeg nu dit mee, en daar moest ik het mee doen, snapje Knipoog

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:28

Ik snap het Tong uitsteken

Het is ook alleen maar een 'tip/opmerking'. Als je alles in één keer goed deed, dan zou je al lang in het rijksmuseum hangen nl Tong uitsteken

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 07:35

Ellende schreef:
Het lijkt al heel wat ja Knipoog

Je zou het ook eens kunnen proberen op lichtgekleurd papier (geel/licht oranje) ik vind het wit wat er nu tussendoor komt piepen er niet tussen passen, tussen al die 'vrolijkheid'.

misschien is dat wit ertussen wel leuk! (vind ik tenminste) geeft een mooi contrast met de felle kleuren. Lachen
Maar proberen het op geel papier te doen kan natuurlijk nooit kwaad. Knipoog

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 09:05

Ellende schreef:
Ik snap het Tong uitsteken

Het is ook alleen maar een 'tip/opmerking'. Als je alles in één keer goed deed, dan zou je al lang in het rijksmuseum hangen nl Tong uitsteken

hmm....zou wel leuk zijn Vork

Nee even serieus, ik heb nohg eens na zitten denken, als ik nu weer zo iets doe, dan rol ik de ondergrond gewoon geel Haha! laat ik drogen en ga dan de rest doen, want ik denk zeker dat het een leuk resultaat gaat geven, een gekleurde ipv een witte achtergrond

thx voor de tip, was er zelf niet opgekomen