Gedichten Maken

We kwamen elkaar tegen,
Je zei me gedag met een lach
Die blik in je ogen, ze hebben me hart bewogen. Met een bos met rozen.
Ik werd je vriend, ik ben gelukkig, ik heb de goede weg gekozen, de weg der vriendschap.
Met al onze problemen, al ons ongeluk, ons pijn en verdriet. En niemand die dat ziet! Onze vriendschap zit in mijn hart, en zal ik nooit verbreken. Onze vriendschap voor het leven.
Ik heb jouw fouten vergeven, Ik ben niet boos, ik ben blij. Want bij jouw voel ik me vrij. Jij hebt me in nood geholpen. Jij hebt me in nood gered. En daarom heb ik een litteken gezet. Met de naam van jou, en woorden ik hou van jou
We kwamen elkaar tegen,
Je zei me gedag met een lach
Die blik in je ogen, ze hebben me hart bewogen. Met een bos met rozen.
Ik werd je vriend, ik ben gelukkig, ik heb de goede weg gekozen, de weg der vriendschap.
Met al onze problemen, al ons ongeluk, ons pijn en verdriet. En niemand die dat ziet! Onze vriendschap zit in mijn hart, en zal ik nooit verbreken. Onze vriendschap voor het leven.
Ik heb jouw fouten vergeven, Ik ben niet boos, ik ben blij. Want bij jouw voel ik me vrij. Jij hebt me in nood geholpen. Jij hebt me in nood gered. En daarom heb ik een litteken gezet. Met de naam van jou, en woorden ik hou van jou
Ik zag je staan
Je keek me aan.
Je had verdriet, Ik vroeg waarom
Maar je vertelde het niet.
Ik ben je vriend, ik zal er altijd voor je zijn!!
Leven is zwaar, Leven is moeilijk. Maar juist daarom moet je ervoor gaan!!
Geef jezelf niet op! Vecht ervoor!!
Help andere en mensen zullen van je houden .
Ik mis je..
Ik weet niet wat ik moet doen..
Elke dag denk ik aan jou, elke minuut elke seconden..
Geen tijd dat ik ergens anders aan denk, geen tijd dat ik blij ben, geen tijd van geluk. Een leven vol verdriet, vol pijn. Het voelt niet fijn, het voelt niet goed.
Iedereen geeft me moed, maar is niet genoeg.. Ik wil je terug. Terug in me armen. Terug in me leven. En leuke dingen beleven.
Geen verdriet, geen pijn.