Help >> Digi geeft error en kaart staat vol mooie foto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djesseka

Help >> Digi geeft error en kaart staat vol mooie foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 19:33

Vanmiddag heb ik foto's gemaakt van m'n meiden in de sneeuw en zelfs die kleine durfde met haar hoefjes de sneeuw in. Het zijn, voor mij, hele mooie foto's geworden, maar toen ik de laatste foto wilde wissen, gaf m'n digi een error en sindsdien vraagt 'ie telkens of ik wil formatteren. Bij nee doet 'ie gewoon niks, bij ja formatteerd 'ie. Als m'n digi dan geformatteerd is, zegt 'ie als ik een foto wil maken dat de kaart vol is (wat dus zou beteken dat de foto's er nog opstaan) en als ik m'n foto's wil kijken op m'n digi, zegt 'ie ineens weer dat er geen foto's op staan (wat dus zou betekenen dat ik ze kwijt ben..)

Kent iemand dit en wie weet wat ik nu moet doen? Verdorie, ik heb een keer m'n paarden de sneeuw in gekregen..

Vie

Re: Help >> Digi geeft error en kaart staat vol mooie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:44

Ik heb diit ook gehad Huilen. En ik kreeg er niets af, ik kreeg ze niet op de computer. Mijn kaart stond vol, maar ik kon de foto's niet meer bekijken, toch stonden er wel op. En ik heb em geformatteerd, maar ja, de foto's was ik helaas kwijt, misschien dat iemand wel een oplossing heeft? Zou voor mij ook een hulp zijn als het nog eens gebeurd...

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 20:35

Het is echt irritant, ik kan er niks mee en het waren voor mij echt bijzondere foto's.. Verdrietig

Hoe frustrerend dit..

Nicolien_DF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:34

Dit heb ik ook gehad. Ik ben terug naar de winkel gegaan en heb een nieuw kaartje gekregen. Maar alle foto's waren weg Boos!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 11:02

Zou je het kaartje er niet uit kunnen halen en eventueel even in een andere digi kunnen stoppen? Of ligt het probleem nu juist in het kaartje.. ?
Poeh. Wat vervelend dit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 11:09

ga even naar de fotowinkel die kunnen meestal je verloren foto's weer teurg halen..

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:00

Lin, da's balen.. ik zou naar de Geus gaan hier op Hillegom, mijn zus heeft het ook gehad en heeft nu (bijna) alle foto's weer terug, ze zijn daar erg handig.. Het was service, dus geen geld geloof ik.. Jeetje, succes meis!!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:46

dit heb ik ook gehad, ik kon ze wel op de digi bekijken, maar ik kan ze niet van het kaartje af halen...
en het zijn de eerste foto's die ik van mn paardje heb (toen we haar gingen halen)

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 21:33

Bedankt voor de tips. Ik heb vandaag nieuwe foto's gemaakt, maar ik ga zeker nog met dit kaartje naar de winkel (alleen niet de Geus, maar de Combi, daar komt 'ie vandaan Knipoog). Bedankt zover!