[tek]kan iemand mij helpen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

[tek]kan iemand mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 21:18

weet iemand hoe ik de lip beter kan maken(onder andere Vingers aflikken ) ik vind het lijken alsof ie een dubbele lip heeft op de tekening

Afbeelding
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQA0A9YWPmTcGAtPBfhHW9cd3Ki60LlSIBnDpsvhURDDP8TuofpknYOEkhhwlFK3SLXp5EuVsaGSeosvAjS6L4qUBXYLKziUPuXP!8syQfCOroP!8xAuhw/Cam00005(1).bmp?dc=4675512320812317318[/img]

als je nog iets anders weet ook zeggen he Knipoog Tong uitsteken
(ben der wel pas aan begonne en ie is nog niet klaar)
(krijg het voorbeeld er niet op Huilen )

groetjes patty

Anoniem

Re: [tek]kan iemand mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:35

Schaduw toevoegen.. meer niet eigenlijk Knipoog
En een hals.. nu is het net op er zo'n los hoofd in de lucht zweeft Tong uitsteken

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:52

Je moet proberen gewoon door te tekenen.
Elke vlek die donker is donker tekenen en lichte vlekken licht maken. Wat ook wel wil helpen qua vorm, is de foto eerst uitprinten (in grijstinten) en dan overtrekken. Dan heb je in ieder geval een goede basis.
Daarna moet je proberen om dus zoals ik zei, alles wat je ziet te tekenen. Donker moet donker, licht moet licht. Elk vlekje en stipje hetzelfde. En als je er niet uit komt, dan trek je gewoon de plek over waar de ogen moeten zitten etc. Een goed begin is het halve werk Lachen

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 12:00

ja net zoals mik_beer (die overigens mijn onderschrift draagt, sorry!! kon het niet laten Bloos ) zegt, schaduw inbrengen. ook, omdat je een paard langst voor tekent proberen om 'alles' even groot te tekenen. dwz rechter oor-oog-neusgat-... even groot als het linker.
de nek zou ik er ook wel aan tekenen want anders is het nogal een raar zicht.
de onderlip zou ik dunner maken of zelfs op bepaalde plaatsen weg laten. want nu is het precies of de onderlip is dikker/groter dan de bovenlip. en dat is nie zo bij paarden. als je hem dunner maakt of weg laat is het precies of hij zit 'onder' de bovenlip, als je snapt wat ik bedoel Knipoog

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 20:29

heb nu dit Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding op deze foto's is het rechteroog en ook oor wazig geworden. (op de tekening niet zo) de hals is ook anders...maar vind het wel te krasserig(de hals Tong uitsteken word ook nog verbetert) op de foto is de neus ook te groot uitgekomen maar op de tekening is die niet zo groot

hier is nog de foto
Afbeelding

Afbeeldingsry voor de onduidelijkheid Bloos Tong uitsteken

nog bedankt voor de reacties Haha!