[TXT] Waarom ik alleen was..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vinaba

[TXT] Waarom ik alleen was..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 22:56

Citaat:
Ik was alleen, maar ik voelde me niet zo. Mijn ouders konden niet begrijpen dat ik liever alleen was. Zij wilden me op zien groeien met vriendinnen. Dat ik naar de bios ging of elke week shoppen. Maar ik hield daar gewoon niet van. Ik was liever alleen op mijn kamer. Niemand die me stoord. Waarom, had ik geen vriendin die hetzelfde had? Ik denk omdat, niemand zo mismaakt was als ik. Natuurlijk wist ik dat er genoeg mensen waren die het slechter hadden. Maarja, ik had het ook niet goed voor mijn gevoel. Dagen zat ik alleen te wezen. Ik schreef in mijn dagboek, ik keek televisie en ik moest honderden vragen van me ouders over mijn zogenaamde vriendinnen antwoorden. En toen hoorde ik ze nog zeggen laat in bed. Waarom hebben wij nou geen gezellig kind...

Waarom ik alleen was

commentaar?
ik weet zelf het is bar slecht en bléh maar ik moest iets schrijven voor mezelf Lachen

Eve_lien

Re: [TXT] Waarom ik alleen was..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:36

Citaat:
Ik was alleen, maar ik voelde me niet zo. Mijn ouders konden niet begrijpen dat ik liever alleen was. Zij wilden me op zien groeien met vriendinnen. Dat ik naar de bios ging of elke week shoppen. Maar ik hield daar gewoon niet van. Ik was liever alleen op mijn kamer. Niemand die me stoorde. Waarom, had ik geen vriendin die hetzelfde had? Ik denk, omdat niemand zo mismaakt was als ik. Natuurlijk wist ik dat er genoeg mensen waren die het slechter hadden. Maarja, ik had het ook niet goed voor mijn gevoel. Dagen zat ik alleen te wezen. Ik schreef in mijn dagboek, ik keek televisie en ik moest honderden vragen van me ouders over mijn zogenaamde vriendinnen beantwoorden. En toen hoorde ik ze nog zeggen laat in bed: waarom hebben wij nou geen gezellig kind...

Ik vind het echt wel een mooi stukje Ja
Als t over jou gaat; Ach gut

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 08:20

Citaat:
Ik was alleen, maar ik voelde me niet zo. Mijn ouders konden niet begrijpen dat ik liever alleen was. Zij wilden me op zien groeien met vriendinnen. Dat ik naar de bios ging of elke week shoppen. Maar ik hield daar gewoon niet van. Ik was liever alleen op mijn kamer. Niemand die me
stoorde
. Waarom, had ik geen vriendin die hetzelfde had? Ik denk, omdat niemand zo mismaakt was als ik. Natuurlijk wist ik dat er genoeg mensen waren die het slechter hadden. Maarja, ik had het ook niet goed voor mijn gevoel. Dagen zat ik alleen te wezen. Ik schreef in mijn dagboek, ik keek televisie en ik moest honderden vragen van me ouders over mijn zogenaamde vriendinnen beantwoorden. En toen hoorde ik ze nog zeggen laat in bed: 'Waarom hebben wij nou geen gezellig kind?'

Ik vind het mooi hoor, maar het gaat toch niet over jezelf? Lachen

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 14:09

Ik vind het ook mooi hoor, je verteld heel goed hoe je je voelt en wat je er van vindt Ja

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 20:51

dank jullie wel Lachen