Omdat ik ga samenwerken met een poezenproductenwinkeltje moet ik nu ook werk op A3 aan gaan leveren. A4 kan ik zelf scannen maar nu zit ik met een A3 probleem. De digicam is nu geen oplossing meer. Weet iemand waar ik A3 kan laten scannen? Zou dat bij de copyshop kunnen of moet ik daarvoor bij een drukkerij zijn. A3 scanners zelf zijn me net iets te duur
Je kunt het beste bij een copyshop proberen, gaat het niet moet je idd naar een drukkerij. Meestal doe ik A3 scans zelf, maar groter dan A3 is gewoon niet meer te doen. Succes!
Ga ik van het weekend dan maar eens proberen. Meestal teken ik midden het A3 vel zodat het net onder de A4 scanner past. Nu moet ik een A3 helemaal vullen omdat het ontwerp later ergens op gedrukt gaat worden. Ben benieuwd maar denk dat ze in Breda zoiets wel doen want daar zit ook een kunstacademie en ik neem aan dat die ook wel eens zoiets zoeken.
Als de betreffende stad een kunstacademie heeft kun je er donder op zeggen dat er professionele scan apparatuur aanwezig is. Ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken. Amsterdam heeft meerdere plaatsen waar je zoiets kunt laten doen, dan lijkt me dat Breda er toch op zn minst 1 heeft. Succes.