Prachtige foto's! Machtig mooie dieren vindt ik het ook...zo elegant. nr 11 vindt ik heel mooi, zo tastbaar, die kleine druppeltjes op de kop vd zwaan:)
*kan maar niet beslissen welke ze het mooiste vindt Mjaah, dan kies ik maar niet, ik vind het hele mooie foto's! Al vind ik eigenlijk de laatste juist het minst mooi zeg maar, maar dat kan aan mij liggen . . alhoewel.. de laatste is wel su-per.. Ach; ze zijn gewoon mooi enzo
wat een mooie foto's! Ze zijn allemaal bijzonder, en ik vind zwanen ook nog een vreselijk mooie dieren! Ik blijf maar naar de foto's kijken, ze zijn echt mooi
Ja, ben helemaal weg van zwanen. Vroeger vond ik ze dood eng, tot ik ondekte dat het prachtige onderwerpen zijn om fotos van te maken. En met wat geduld, liefde (en brood ) vinden ze het steeds vaker wel oke als ik wat 'dichtbij' kom. Dit paartje heb ik wel vaker op de foto gezet, ik ben al een beetje 'bekend' bij ze, zal maar zeggen
mooie foto's!!!nr. 12 vind ik het mooiste,maar bij nr. 11 was er een hele mooie foto,maar stak er net een rietje ofzo uit zijn/haar mond,dat vond ik wel jammer,maar hele mooie foto's!!!