Hallo allemaal, dit is een stukje dat een vriendin van me heeft geschreven en ook geplaatst heeft ik vindt het een kei goed stuk en wou graag weten wat jullie er van vinden want er reageren eigelijk nie zo veel mensen.. en ik vindt dat zo veel mogelijk mensen dit stukje moeten lezen 't is gewoon kei goed!! Geef even je mening moet dit een boek worden of niet ( ik vidnt van wel )
MEISKE16:
Ja ik had niet veel te doen,en dacht,weetje ik ga ook eens schrijven,ik weet totaal niet of ik het in me heb maar goed daarom zet ik het op bokt,dan mogen jullie het beoordelen,en als jullie enthousiast zijn,dan ga ik het zeker aanvullen!!!
hier het eerste stukje:
Quote:
Myrthan zit samen met haar vriendin Liselte op een muurtje van school. Myrthan kijkt op verschrikt op haar horloge. “Zo laat al…” Ze wil opstaan maar Liselte houdt haar tegen. “Wacht” roept Liselte
“Ik…Ik moet je wat vertellen…” brengt ze stotterend uit,en slaat tegelijkertijd haar ogen neer.
“Wat is er dan?”vraagt Mythan verbaasd. Ze heeft de hele tijd nog niks gemerkt aan Liselte.
“Kun je wel je mond erover houden? Want het is echt persoonlijk. Ik vind het echt super moeilijk om het te vertellen maar aangezien je mijn vriendin bent…”
“Je kunt het me echt vertellen hoor,ik houdt me mond wel!”zegt Myrthan een beetje geirriteerd en verschrikt. Het moet wel heel erg zijn bedenkt ze zich zelf…
Opeens biggellen de tranen over Liselte’s wangen…
“Ik…Ik….Ik ben aangerand” zegt Liselte schokkend. “Waaaaaaaaattt?? Door wie,en wanneer is dat gebeurd??” roept Myrthan geschrokken. Dit had ze nou nooit verwacht…
Liselte wil doorpraten,maar Myrthan legt gauw haar hand op de mond van haar vriendin. Demi komt eraan. Een persoontje dat denkt dat hij alles is.
Liselte stopt met praten,ze ziet ook ineens Demi lopen. “Dank je,ik moet er niet aan denken dat hij ook maar iets hoort.”fluistert Liselte,als ze haar tranen gauw weg wrijft.
Demi loopt naar ze toe. “hé chicks,zaten jullie lekker te smoezen??