[tek] nog een paar tekeningen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

[tek] nog een paar tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 15:44

Afbeelding bij deze vind ik het oog niet goed en de hals ook niet zo

Afbeelding(hier is de hals anders dan die zou moeten zijn)

wat vinden jullie hiervan?

marjoke

Re: [tek] nog een paar tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 16:15

vind ze op zich wel grappig gemaakt hoor Lachen
wel een paar minpuntjes:
bij de eerste is de mond te klein/kort en het hoofd te breed. ook had het oog wel iets lager gemogen en de nek is veel te smal (maar dat zei je zelf al Lachen ). ook vind ik het erg vreemd dat de oren precies achter mekaar staan Tong uitsteken , je had er nog een tweede oor kunnen laten achter uitsteken.
bij de tweede vind ik het (voor mij) rechteroog erg vreemd en niet zo mooi. ook is de overgang van het rechteroor naar "de bovenkant van de kop Clown "erg raar Haha! . de nek is ook daar iets te smal en te veel in een boog. Lachen
over het algemeen kleur je erg krasserig in. je ziet in welke richting je 'gekleurd' hebt. probeer in alle richtingen te kleuren (horizontaal, verticaal, diagonaal en desnoods ook in cirkeltjes). je kan ook proberen van iets meer schaduw te gebruiken.
verder geen commentaar Bloos hoop dat je wat hebt aan de tips Lachen

Pattypaard

Re: [tek] nog een paar tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 16:39

bedankt voor de tips Haha! ...hier kan ik iets mee Knipoog Haha! Pling Tong uitsteken ja op de foto zag ik geen ander oor..zo staan ze wel(kon je niet weten) Clown
van dat krasserig dat viel me ook op ja...nu ik het zie Bloos ik veegde eerst altijd en ben nu net bezig met streepjes maar het gaat al beter vind ik Tong uitsteken maar zijn wel goede tips...zal eraan denken Knipoog