*Leuke bitch figth hier btw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heinekengirl schreef:Dat is dan jou mening over de kleuren, dat boeit mij echt geen reet!
En ik gebruik helemaal geen frames, dus hoe kan ik die gejat hebbenHaha!!
En ach, ik ga hier écht gewoon géén aandacht meer aan besteden, damn wat wordt ik hier moe van...
En kom dan zelf met een voorstel, als je het zo geweldig weet
Heinekengirl schreef:oooooowjah, dus zodra ik met PageBuilder werk is het jatten, ookal verzin je nu iets TOTAAL andersWant dat is precies wat je nu zegt.
En nee, ik hoef je hulp niet. Eerst afzeiken en daarna het hulpende handje uithangen, no Thanks, dat is óók übertriest..
Heinekengirl schreef:Natuurlijk![]()
Sorry hoor, maar het lijkt me logisch dat ik geen GB vol met negatieve zooi wil staan, wat bovendien nog eens nergens op slaat!!
WAT zie jij nu nog wat er HETZELFDE uitziet als bij Imaginatrix??
En houd er AUB over op, want NU weet ik het wel.
Asjeblieft zeg. En jullie maar zeggen dat IK kinderachtig ben, kom op heey, kijk naar jezelf. Let een beetje op je gedrag...
En je krijgt echt niet zomaar mijn site van het web, dan moet je wel iets heel bijzonders doen...
OMG, wat zijn jullie onwijs triest bezig, zeg!!
Echt niet te geloven... Als een stel pennymeisjes wat een zielige pony ziet.Succes verder met terroristeren, hahahahaha }> Mij heb je er niet mee, hoor....
Smeejj schreef:Dat je het er niet mee eens bent snappen we nu WildWings, maar je hoeft niet te gaan dreigen enzo. Ze probeert al haar site anders te maken, heeft er vanalles aan gedaan.. En een spel met een gekopieerde layout loopt zowieso al niet. Ik vind je reactie een beetje overdreven.. Dan heb je namelijk nog wel een stuk of 150 sites die je van het web moet halen..