Lay-Out Nieuwe Website!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SdaphneS

Lay-Out Nieuwe Website!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 22:26

Ik vind het er leuk uit zien hoor Haha!

*Leuke bitch figth hier btw Tong uitsteken

Liesje89

Re: Lay-Out Nieuwe Website!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:02

Inderdaad, écht weer bokt... Ach gut
Denk je iets leuks gemaakt te hebben, wordt je meteen afgekat.
Erg leuk.
Maar ik zal ALLES wel weer aan gaan passen, hoor Boos!
Da's helemaaaaaal niet veel werk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:06

Gedraag jij je nou maar niet zo zielig en loop niet zo te ontkennen; het is duidelijk dat je de layout van IM gekopiëerd heb.

En ja, pas jij alles maar aan ja, dat zou ik zeker doen. Een overgenomen lay-out van een ander komt niet ver, en als het dat wel komt weet ik zeker dat er heel wat mensen zijn die het voor jou gaan verzieken..
Ik hóóp dat het lekker veel werk voor je is; want zoveel werk heeft deze lay-out in elkaar zetten je niet gekost. Tenslotte is het meeste gewoon kopiëer en plak werk, nietwaar?

Orange

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:32

Mooi!

Orange

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:32

Mooi!

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:54

Geeft Wild Wings helemaal gelijk! Jij was de vorige eigenaar van Dream Horses die ook heel Horse Champions (de vorige site van de beheerder van Imaginatrix.) had gekopieert. En nu moet je niet de zielige gaan uithangen hoor... Het is gewoon het beste dat je de layout verandert.. Je krijgt hier complimenten omdat je de layout van IM gejat hebt.. Dus krijgt IM die complimenten *kan iemand hier nog volgen.. Verward *

Sorry moest er even uit..

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 14:11

Ja, nu wil ik er dus gewoon geen woord meer over horen, nu weet ik wel wel, hè! Pffft, en maar BLIJVEN mieren met z'n allen.
Misselijk

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 14:50

Ik ben aan de gang geweest met de lay-out...
Het een en ander veranderd qua kleur e.d.

Grand Prix

Negatief commentaar zoals hierboven graag via PB, zodat het topic niet nogmaals verpest word Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 15:09

Zo je vraagt om meningen maar negatief commentaar mag hier niet?
En sorry maar ik vind het nu dus écht oerlelijk, totaal geen gevoel voor kleur en de lay-out is nog steeds hetzelfde! Lay-out is niet alleen de kleur, je hebt gewoon de frames etc van IM gejat en daar heb je nog steeds niets aan gedaan. Hier ga je behoorlijk problemen mee krijgen, en néé ik doe negatief commentaar lekker niet via PB, want je maakt niet een topic om alleen maar 'goooh wat mooi' te horen.

En bovendien is mijn kritiek lekker onderbouwd zegmaar. Puh. Vork

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 15:30

Dat is dan jou mening over de kleuren, dat boeit mij echt geen reet! Vork

En ik gebruik helemaal geen frames, dus hoe kan ik die gejat hebben Clown Haha!! Slapen En ach, ik ga hier écht gewoon géén aandacht meer aan besteden, damn wat wordt ik hier moe van...

En kom dan zelf met een voorstel, als je het zo geweldig weet Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 15:35

Heinekengirl schreef:
Dat is dan jou mening over de kleuren, dat boeit mij echt geen reet! Vork

En ik gebruik helemaal geen frames, dus hoe kan ik die gejat hebben Clown Haha!! Slapen En ach, ik ga hier écht gewoon géén aandacht meer aan besteden, damn wat wordt ik hier moe van...

En kom dan zelf met een voorstel, als je het zo geweldig weet Boos!

*grijns* IM is met frames, maar ik bedoel dat jij dus zegmaar hetzelfde hebt gemaakt, maar dan in PageBuilder.
En ik ben niet de enige met deze mening over kleuren, kijk maar eens in je GB daar heb je een hele hoop mensen. En weet je waar ik moe van wordt? Mensen die zelf totaal geen fantasie hebben Clown

En zie PB, ik wil je best helpen met een lay-out. Maar dan in HTML , geen PageBuilder enzo, en geen dom gejat van anderen. Want dit is übertriest gewoon.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 15:37

oooooowjah, dus zodra ik met PageBuilder werk is het jatten, ookal verzin je nu iets TOTAAL anders Verward Want dat is precies wat je nu zegt.
En nee, ik hoef je hulp niet. Eerst afzeiken en daarna het hulpende handje uithangen, no Thanks, dat is óók übertriest..

Trouwens erg grappig om "hulptroepen" richting mijn gastenboek te sturen... *proficiat*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 15:42

Heinekengirl schreef:
oooooowjah, dus zodra ik met PageBuilder werk is het jatten, ookal verzin je nu iets TOTAAL anders Verward Want dat is precies wat je nu zegt.
En nee, ik hoef je hulp niet. Eerst afzeiken en daarna het hulpende handje uithangen, no Thanks, dat is óók übertriest..

Ik zeg niet dat je zodra je met PageBuilder werkt je jat Vork Ik zeg dat jouw lay-out van IM overgenomen is maar dat jij zegmaar de frames van IM in PageBuilder hebt gezet (en dat zijn dus geen frames nee, hehe)

En nouja, ik hang niet het hulpende handje uit, iedereen krijgt altijd een kans hoor. Er zijn genoeg mensen die wél een lay-out van me willen en die ik gewoon help, of ik die mensen nou mag of niet. Dus nee, niet triest denk ik. Gewoon behulpzaam Vork

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 17:57

Zucht. . . Je wilt in je gb gewoon nie de waarheid horen he? Dan doe ik het hier maar... eerst en vooral vind ik het superzielig dat je mijn ip geblockt, omg kan je nie tegen de waarheid? *Jank Jank*...*LoL* En ik ga er gewoon alles aandoen aandoen om jouw achterlijk siteje van het web te krijgen... Hamer

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 18:04

Natuurlijk Clown
Sorry hoor, maar het lijkt me logisch dat ik geen GB vol met negatieve zooi wil staan, wat bovendien nog eens nergens op slaat!!
WAT zie jij nu nog wat er HETZELFDE uitziet als bij Imaginatrix??
En houd er AUB over op, want NU weet ik het wel.
Asjeblieft zeg. En jullie maar zeggen dat IK kinderachtig ben, kom op heey, kijk naar jezelf. Let een beetje op je gedrag...
En je krijgt echt niet zomaar mijn site van het web, dan moet je wel iets heel bijzonders doen...

OMG, wat zijn jullie onwijs triest bezig, zeg!!
Echt niet te geloven... Als een stel pennymeisjes wat een zielige pony ziet.

Koe Succes verder met terroristeren, hahahahaha }> Mij heb je er niet mee, hoor....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 18:16

Heinekengirl schreef:
Natuurlijk Clown
Sorry hoor, maar het lijkt me logisch dat ik geen GB vol met negatieve zooi wil staan, wat bovendien nog eens nergens op slaat!!
WAT zie jij nu nog wat er HETZELFDE uitziet als bij Imaginatrix??
En houd er AUB over op, want NU weet ik het wel.
Asjeblieft zeg. En jullie maar zeggen dat IK kinderachtig ben, kom op heey, kijk naar jezelf. Let een beetje op je gedrag...
En je krijgt echt niet zomaar mijn site van het web, dan moet je wel iets heel bijzonders doen...

OMG, wat zijn jullie onwijs triest bezig, zeg!!
Echt niet te geloven... Als een stel pennymeisjes wat een zielige pony ziet.

Koe Succes verder met terroristeren, hahahahaha }> Mij heb je er niet mee, hoor....

Ben je blind? Je hele lay-out lijkt gewoon op die van IM, de bouw etc. Weet je soms niet wat lay-out betekend?
En het is kinderachtig iets over te nemen, en als er dan iets van gezegd wordt lijkt me dat toch redelijk normaal.

Verder heb ik niets meer tegen jou te zeggen, jíj bent degene die hier triest bezig is en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat je hier spijt voor krijgt. En dat is geen loos gelul, dat meen ik serieus. Ik ga je hele spel vergallen, en als het eventjes kan je hotmail-account ook nog. Hier banketstaaf jij je niet onderuit, en hier ga je behoorlijk veel spijt van krijgen...

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 18:24

Dat je het er niet mee eens bent snappen we nu WildWings, maar je hoeft niet te gaan dreigen enzo. Ze probeert al haar site anders te maken, heeft er vanalles aan gedaan.. En een spel met een gekopieerde layout loopt zowieso al niet. Ik vind je reactie een beetje overdreven.. Dan heb je namelijk nog wel een stuk of 150 sites die je van het web moet halen.. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 18:32

Smeejj schreef:
Dat je het er niet mee eens bent snappen we nu WildWings, maar je hoeft niet te gaan dreigen enzo. Ze probeert al haar site anders te maken, heeft er vanalles aan gedaan.. En een spel met een gekopieerde layout loopt zowieso al niet. Ik vind je reactie een beetje overdreven.. Dan heb je namelijk nog wel een stuk of 150 sites die je van het web moet halen.. Vork

Hehe maar het is niet de eerste keer dat deze persoon dit flikt, en ik kan er niet tegen dat ze dan tegen ons loopt te zeuren nota-bene, en maar loopt te ontkennen. Gewoon enorm schijnheilig.

En overdreven ,tja... Vork Daar hou ik van!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 18:43

Dan mag je wel een bedrijfje beginnen Haha!, 'alle sites die me niet aanstaan haal ik van het web ' Tong uitsteken

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 18:50

Ik ben het nu echt spuugzat met jullie.
Gaan jullie nu mijn hele e-mailbox belagen met e-mails?
Kom op heey, HOE triest!!!
50 per dag, geen probleem hoor...
Doe vooral je best Gaaaap

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 19:31

raare vraag missien maaar waar moet je op klikken om op te beginnen? bericht snel terug!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:31

Ik ken de site waar het hier om gaat niet, maar vind je layout niet helemaal geweldig. Het idee is leuk, maar omdat je het als een .jpg opgeslagen hebt is het plaatje en de tekst als het ware 'uitgelopen' waardoor je een beginners effect krijgt. Niet echt professioneel dus.

N_atasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:35

Haha! ik vind hem goed hoor

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:53

Ik heb dat ding niet opgeslagen vanaf die site, hoor.
Ik heb 'm zelf gemaakt... Met Paint, vandaar. Dan wordt het altijd ietsjes minder, maarja, pech hoor. Ik doe 't er maar mee Knipoog