2.

3.

4.

5.

6.

7.

Opbouwende kritiek en overig commentaar is zeker welkom.
Laat het maar horen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Debo schreef:hahahaha lol sorry ik kan het niet laten even te lachenNoa heeft ook van die vleugeltjes vind de dame op de foto er een beetje te oud voor om er zo bij te lopen.. Vind de foto's mooi alleen de outfit van het model niet
Ook heb je haar op sommige foto's meer neer gezet als een "reus' dan een elfje doordat je van onderaf gefotografeerd het.. Ik zou als ik iets kleins zou willen uit beelden eerder van boven af fotograferen,,
frostwood schreef:Debo schreef:hahahaha lol sorry ik kan het niet laten even te lachen[***] heeft ook van die vleugeltjes vind de dame op de foto er een beetje te oud voor om er zo bij te lopen.. Vind de foto's mooi alleen de outfit van het model niet
Ook heb je haar op sommige foto's meer neer gezet als een "reus' dan een elfje doordat je van onderaf gefotografeerd het.. Ik zou als ik iets kleins zou willen uit beelden eerder van boven af fotograferen,,
Gelukkig geef ik mijn elfje geen kerstbal in dr hand.
Wie zegt dat een elf klein moet zijn?
Anyway, het is carnaval in brabant moet je weten.
Vende schreef:Waarom reageer jij altijd zo aanvallend op kritiek?
frostwood schreef:
Bovendien zijn er altijd mensen die denken dat ze dingen 80 keer beter kunnen, en die instelling vind ik niet zo prettig.
Fairie schreef:Oh wauw, die eerste foto!
Ik weet precies waarom ik steeds weer fan ben van je werk, SimoneSuper.
Erg knappe zus heb je trouwens, jullie lijken ergens wel op elkaar.
Haar haar vind ik ook echt geweldig, dat heb je super gedaan!
Complimenten!*blijft dromen over de eerste foto, wat een prachtig licht.....*
Debo:
Gelukkig verschillen smaken, want ik 'LOVE' de outfit, om het zo maar even te stellen.
Bovendien vind ik deze foto's veel sfeervoller als die van jou die je van [***] hebt gemaakt. En het is niet erg netjes om te lachen om iemands foto's.
Reuze elf of niet, zo'n compositie (als op die foto) kan niet iedereen maken!
Dít is iemand met gevoel voor kleur, compositie en alles wat er bij komt kijken.
Debo schreef:frostwood schreef:
Bovendien zijn er altijd mensen die denken dat ze dingen 80 keer beter kunnen, en die instelling vind ik niet zo prettig.
waar baseer jij dat op? mij heb je niet horen zeggen dat ik t beter kan hoor... jeetje valt me van je tegen dat je zo reageerd had ik niet achter je gezocht
Debo schreef:maar oke duidelijk vriendjes politiek hier