Hoe het allemaal begon...
En dit is hem dan geworden. De foto's zijn helaas een beetje bagger, omdat vandaag de flits het niet deed.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), en daar houd ik niet echt van.

, en dat drukke vind ik juist leuk.Fairie schreef:Erg netjes geschilderd, leuk bedacht ook alleen vind ik haar wat te druk. Te veel kleuren bij elkaar.
Zelf zou ik gekozen hebben voor 1 kleur (of misschien 2) en daarvan een donkere én een pastel tint.
Ellende schreef:Au
Je hebt echt een pony gebruikt die nog in prima conditie was? Dat vind ik dus echt doodzonde.
) een grote penstreep van bil tot voorbeen aan die kant, en dat is niet te redden helaas. Ook zat er een soort vage oranje verf (?) vlek op die schouder die niet weg te krijgen was. Dat hebben wel meer van de custombait pony's die ik in die groep heb gekocht. Mij maakt het niet zoveel uit, ik kan er altijd wel wat mee maar van custompony.com kreeg ik te horen dat deze wel onder het mes mocht.
Bovendien is deze pony niet zo zeldzaam als hij lijkt. Zo heb ik er bijvoorbeeld drie van, allemaal in bespeelde (cancel, lees mishandelde
) staat. Hoezo behoort deze pony niet tot de standaardserie? Mag ook per pb trouwens, om niet teveel off topic te gaan.
xyzutu2 schreef:En zoveel geduld kost het maken van deze pony trouwens niet. Je moet je gewoon een week lang fulltime dood vervelen in een eenzaam zweeds berghuisje. Dat helpt.