Eve_lien schreef:Vaak hè. . zijn mijn problemen, juist de problemen van andere, die in mijn hoofd zitten. .
Dus ik voel me niet erg aangesproken bij je tekst en vind het eerlijk gezegd ietwat overdreven, maarja, snap wel wat je ermee bedoelt hoor. .
Alleen, argh, als ik dit lees word ik zelfs bijna boos. Het klinkt zo verontwaardigd.. nouja, ik weet niet.
Kan me er niet zo goed in vinden!
Zelfde hier hoor, maar de laatste tijd zijn er ook genoeg mensen die het te druk hebben met zichzelf, ook al ontkennen ze het steeds.
*grin* Hij is niet ietwat overdreven maar zwáár overdreven in de meeste gevallen, maar kweenie, er zijn bepaalde mensen en nouja.. die alleen maar lopen 'nou én ik heb ook problemen en ik kwam er ook overheen' of 'ik heb het zo enorm druk en ik heb eventjes geen tijd' waar ik vrij ziek van word. Mensen die zelf denken dat ze niemand nodig hebben, maar er dan ook nooit willen zijn voor anderen. Of mensen die denken dat iedereen hetzelfde is; maar iedereen is anders, dus iedereen gaat anders met bepaalde dingen om. En al heeft iedereen het druk, je werk of je school zijn niet de enige belangrijke dingen in je leven. En dat is het vooral wat ik tegen een aantal mensen wil zeggen/ die mensen hebben dit ook al ontvangen/ maarja. Opheldering