* Anja(tjeuh). Voor die 3 leuke jaren die we samen al gehad hebben, de steun die ze mij gegeven heeft in moeilijke momenten. Voor haar lieve woorden in tijden dat ik het niet zo makkelijk had of niet altijd even blij was. Voor de vele grappige, leuke en gekke momenten die we samen hadden. Omdat ik altijd op haar kon rekenen en zij altijd klaarstond voor mij.
Anja, je moet weten dat ik er ook altijd voor jou ben, àltijd

* Yellowfish/Romana. Omdat ze altijd klaarstond om met me te praten, me op te vrolijken en mee te helpen mijn problemen op te lossen, ookal hebben we elkaar nog nooit ‘in het echt’ gezien.
En Romana, je moet weten dat ik dat echt niet altijd doe, iemand zo vertrouwen terwijl ik ze niet écht ken. Kreng

* Leo_ke/Lon. Omdat ik haar ook als vriendin beschouw, ookal kennen we elkaar niet in het ‘echte’ leven, maar omdat ze altijd zo lief is, en altijd klaarstaat met raad en lieve woordjes

* Shanna(16). Omdat we 'zusjes' zijn en zij mij POTC-gek heeft gemaakt. En zoals de andere 2 ken ik jou niet écht, maar toch is ze altijd lief tegen me, ookal is ze (bijna) 4 jaartjes ouder dan mij. En ik ken er genoeg die het niet zo leuk vinden om altijd dat gezaag van een 4 jaar jongere meid aan te moeten horen

* Larish/Larissa. Omdat ze even gek is als mij en we het heel goed kunnen vinden met elkaar. Ze stond ook klaar voor me in moeilijkere momenten

* Shadowfaxx/Fem. Omdat dankzij haar de Zweinstein-RPG er kwam, en ik dankzij die RPG er 2 goede vriendinnen bij heb, waaronder Fem zelf

Ik kan er hier veel gaan neerschrijven, maar omdat al de rest niet op Bokt zit, ga ik daar niet aan beginnen

En nu klinkt dit misschien allemaal wel heel overdreven, maar het is gewoon zo