Afke, ook in mijn avatartje. Ik vind de tekening goed gelukt, het straalt echt... Erm... Afke uit

Zomaar een beessie, en wat ze om d'r nek heeft weet ik eigenlijk niet, ik dacht laat ik wat om d'r nek gooien

-xxx- Zieke Suus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mickey1989"]
beterschap nog he
[/quote]
Dankje![]()
[quote="mickey1989"]
op die eerste tekening lijkt het hoofd op het eerste gezicht wat breed, maar ik vind hem verder wel leuk hoor
[/quote]
Dit is de foto die ik voor de tekening heb gebruikt, ze had ook een redelijk breed hoofd![]()
[quote="mickey1989 schreef:en miss zou je idd wat meer schaduw en details kunnen gebruiken, maar bij die tweede vind ik dat niet per se nodig, die vind ik zo al mooi
hij is niet echt superrealistisch of zo, maar hij is wel heel mooi getekend![]()
marjoke"]
mooi gedaan hoor![]()
maar volgens mij kan je beterbij de eerste zijn de zwarte vlekken op ze benen ook geschaduwd, als je dat zo bij heel het lichaam doet moet het ook lukken.
[/quote]
Erm, dat komt omdat ze bruin is, dan zijn de benen zwart![]()
. En ik heb schaduwen gemaakt bij die tekening, vooral het hoofd had ik heel gedetailleerd gemaakt, maar dat vond ik gewoon echt niet mooi bij mijn stijl
. Ik wil niet dat het te realistisch wordt, maar het moet duidelijk een paard zijn, net als een tekenfilm ofzo
.
[quote="marjoke"]
ik vind het hooft op de eerste ook een beetje te breed, maar de kaak is ook te groot. als je de kaak al eens wat kleiner maakt zal het er al heel wat beter uitzien.
[/quote]
Ik zal het proberen, maar ik blijf erbij dat ze een heel groot hoofd had.
[quote="marjoke"]
de tweede vind ik ook best grappigmaar daar zijn de beentjes wel erg dun!
ook vind ik de manen op deze tekening een beetje vreemd
ook het ding rond zijn nek is erg vreemd (maar dat zei je zelf al
als je zelf niet weet wat het is, waarom laat je het dan staan?
)
[/quote]
Mjah, ik was dus vergeten te vertellen dat dit een echt te sierlijk fantasie paardje moest worden. En dat vage ding vond ik wel grappig staan
.
[quote="marjoke schreef:als tip : je kan mss voor de schaduwen te oefenen wat apparte lichaamsdelen tekenen (of dat nu van een paard is of van iets anders maakt niet uit. het is wel makkelijker om te beginnen met figuren(driehoek, kubus, vierkant...) ) verder weet ik het ook niet hoor, hoop dat je er wat aan hebt![]()