je wou weten waarom ik niets vroeg. waarom ik nooit antwoord op gestelde vragen
ik vroeg je wat je met antwoorden bent als je het meisje wat ze geeft niet eens kent
een antwoord had je niet ik antwoordde 'niets'. simpel maar duidelijk toch vond je het geen antwoord.
je vroeg me waarom ik nooit vragen stelde een antwoord gaf ik niet had ik niet
ik vroeg je wat je met al mijn antwoorden moest een antwoord gaf je niet had je niet
voor beide een nieuwe vraag met bestaande antwoorden die nooit gegeven worden.
het 1ste vind ik beter dan het 2de. Ik wil een gedicht maken over een gesprek dat zich heeft voorgedaan. Iemand die mij niet echt kent behalve dan van msn. Maar waark wel enorm goed mee kan praten, vroeg me waarom ik zelden echte antwoorden geef. Waarom ik eigenlijk niets antwoord. En waarom ik geen vragen stel. Of ik dan niets wou weten
raar genoeg stelde ik daarop de vraag wat hij met mijn antwoorden was. en hierop gaf hij weer geen antwoord. Eigenlijk een hele rare situatie... want de rollen werden een beetje omgekeert...
Kan iemand hierover schrijven? mij lukt t niet erg
marjoke
Geplaatst: 18-01-05 20:12
ik vind de 2e mooier dan de 1e ik vind de 2e eigenlijk echt heeel mooi! en ik vind me ook een beetje in zo'n situatie kan me dus heel goed inleven en ik vind da de 2e je gevoelens het mooiste beschrijfd
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-05 20:16
de 2de is ook als eerste geschreven dankje marjoke