Is er iemand die behoefte heeft het te lezen? In dat geval wil ik het namenlijk wel hier neerzetten
Maar als toch niemand dat wil. Het is geen super moeilijk engels, maar wel zo'n 30 pagina's lang... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar als toch niemand dat wil. Het is geen super moeilijk engels, maar wel zo'n 30 pagina's lang...

Maar tot nu toe geen succes gehad. Het is engels, dus zal het ook naar een Engelse producent moeten, en die zijn vreselijk moeilijk te bereiken. Je wil niet weten waar we al allemaal contact mee hebben gehad...
Helaas nog steeds niet de goede plek. Tips houd ik me aanbevolen
Als je het verhaal naar een Engelse uitgever oid wil sturen dan zou ik de tekst eerst enigzins aanpassen zodat het wat beter loopt, sommige dingetjes kloppen nl. niet helemaal. Ik heb een beetje een lees tic trouwens... ik lees bijna alleen maar in het Engels, heb Engels gestudeerd en mijn bf is Engelstalig... ik spreek dus eigenlijk meer Engels dan Nederlands tegenwoordig
. Over het verhaal op zich kan ik niet echt iets zeggen daar ik slechts een fractie heb gelezen en het 'plot' dus nog niet ken. Om interesse te wekken heb je imo denk ik een iets interessantere verhaallijn nodig die iets meer duidelijk maakt dan dit fragment.
}
Maar zou graag een aantal fouten zien, want ik zie ze niet staan. Kan er alleen van leren.}