[foto] en het zusje van mijn vriendin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Exterior

[foto] en het zusje van mijn vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 15:36

linzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:01

mooie foto's hoor

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:40

idd mooie foto's!!!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:57

Leuke foto's Lachen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:03

Hele leuke foto's.
Probeer alleen wel een beetje te letten op storende dingen op de achtergrond. Zo als dat witte bankje op foto 5 en de steen + takken op foto 4.

De een na laatste foto vind ik een mooie, alleen mis ik daar de zon die je op de laatste foto wel hebt.
Jammer met dit weer he, altijd maar af wachten.

De een na laatste foto vind ik de mooiste, ik zou hem alleen zien met wat meer licht/donker contrast en in sepia-tone of andere bewerking waarbij de kleuren nét iets anders worden.

[Edit] Typo.
Laatst bijgewerkt door Mireille op 11-01-05 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:08

Mooie foto's..

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:22

Ik heb even zitten knutselen met het contrast en de kleurtjes. Zo iets bedoelde ik in het bericht hierboven Lachen (+ lichtjes in de ogen gemaakt, geeft wat meer leven)

Afbeelding

Ik had alleen voor de compositie haar liever iets minder centraal in de foto gezien. Meer ruimte aan de rechterkant zo dat er meer een guldensnede onstaat. Zo heeft heeft de weg van de ogen ook meer ruimte.

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:57

Hmm.. leuke foto's hoor!
Fairie > mooi bewerkt alleen krijgt ze er een beetje een. . erm. . andere uitstraling door dan die ze heeft op de normale foto. .
*kan het niet goed uitleggen*

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:03

woow die van fairie is heel erg mooi!!
en het is ook gewoon een hele mooie foto!
de derde laatste vind ik ook zuoer, in het zonlicht

Exterior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 19:29

Fairie schreef:
Hele leuke foto's.
Probeer alleen wel een beetje te letten op storende dingen op de achtergrond. Zo als dat witte bankje op foto 5 en de steen + takken op foto 4.

De een na laatste foto vind ik een mooie, alleen mis ik daar de zon die je op de laatste foto wel hebt.
Jammer met dit weer he, altijd maar af wachten.

De een na laatste foto vind ik de mooiste, ik zou hem alleen zien met wat meer licht/donker contrast en in sepia-tone of andere bewerking waarbij de kleuren nét iets anders worden.

[Edit] Typo.

Tong uitsteken op achtergrond dingen letten gaat niet zo snel als je ongeveer 1 foto per 2 seconden maakt he Tong uitsteken en deze zijn dus onbewerkt Knipoog maar je hebt wel gelijk... voor het laten afdrukken zou ik ze idd wel bewerken om dat soort dingen weg te halen Lachen

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:12

Misschien is het dan een idee om niet 1 foto per 2 seconden te maken en meer tijd en aandacht te besteden aan de manier waarop je je foto's maakt. Anders kun je ze beter op FF plaatsen. Maar goed, even commentaar op je foto's.

Eigenlijk neemt Fairie me al de woorden uit de mond. De bewerking die Fairie heeft gemaakt spreekt veel meer aan. Let erop dat je foto iets heeft wat opvalt. Zoals die laatste. De lichtval is echt heel mooi. Als je bijvoorbeeld zorgt dat je deze zonnestralen in de een na laatste foto had gehad, wat meer gulden snede gebruikt had in die foto en een beetje (kleur)contrast had aangepast, was het al een stuk mooier geweest dan de foto die er nu staat Lachen

Ow en je moet er trouwens ook op letten dat de zon geen 'rare schaduwen' geeft, zoals onder haar oog bijvoorbeeld.

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:54

mooie fotos hoor...
geen commentaar

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:21

Exterior schreef:
:P op achtergrond dingen letten gaat niet zo snel als je ongeveer 1 foto per 2 seconden maakt he Tong uitsteken en deze zijn dus onbewerkt Knipoog maar je hebt wel gelijk... voor het laten afdrukken zou ik ze idd wel bewerken om dat soort dingen weg te halen Lachen

Begrijp ik, maar dan kun je ze beter op Fotofun zetten.

Wil je leuk bezig zijn met fotografie met je op die aspecten letten tíjdens het knippen, en niet pas bij het bewerken Lachen

Inderdaad, het licht op de laatste foto is mooi, maar de foto zelf vind ik niets hebben. Een leuk plaatje voor het meisje zelf, maar verder niet echt iets wat anderen aanspreekt.

xxalishakexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:25

mooi hoor

bianciej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:03

Mooie foto's Lachen!