[fotos] Mijn vriendin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Exterior

[fotos] Mijn vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 15:28

In de kerstvakantie heb ik een paar foto's gemaakt van mijn vriendin (hubolover op bokt) en haar zusje, in een bos bij hen in de woonplaats. Hoewel de meeste foto's niet zo bijzonder zijn, zitten er wel een paar leuke bij.
De mooiste foto's...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:55

De eerste 2 doen het niet . De enalaatste vind ik wel leuk Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:05

In verhouding met deze foto's> [CB] en het zusje van mijn vriendin vind ik de foto's in dit topic niks.

Het truitje is bovendien een beetje dun, waardoor je haar bh ziet.
Niet banketstaaf bedoeld, maar ik vind het niet mooi, al helemaal niet op een foto.

Ook had ze beter een andere kleur trui kunnen nemen voor haar haar, op een of andere manier vind ik het kleuren palet zo geen geheel vormen.
Je kunt van haar denk ik beter foto's maken van af ooghoogte of van boven af, mensen komen vaak niet mooi tot zijn of haar recht van uit kikvorsperspectief. Alleen wanneer het het duidelijk een doel heeft.

Probeer ook te letten op een compositie die fijn is voor het oog, dat mis ik bij deze foto's.

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:13

De eerste en tweede foto vind ik erg mooi. De kleur van het truitje stoort me eerlijk gezegd niet; lekker vrolijk!
Gewoon leuke foto's dus Lachen

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 23:51

deze foto's hebben we ook meer gemaakt voor de lol. we zaten ons te vervelen en toen zei mijn vriend: ik wil wel eens een keer portretten maken (wat hij bijna nooit doet). dus zijn we zonder veel voorbereiding naar buiten gegaan en hebben we een tijdje foto's gemaakt.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 13:24

Daarom juist tips van uit mijn opzicht. Hoe ik er over denken en het de volgende keer beter zou kunnen.

Als je gewoon voor de lol foto's maakt dan kunnen ze in mijn ogen beter bij FotoFun Lachen