Ik heb een vraagje voor jullie: Ik zit hier bij de handbal vereniging en mn pa is daar voorzitter van. Nu had hij bedacht dat we aanstaande zondag (dan worden er competitie wedstrijden gespeeld) voor elk doelpunt dat er binnen de vereniging word gemaakt 1 euro word gedoneerd aan Giro 555. Nu had ik dat dus verder uitgewerkt zeg maar en ik had bedacht dat ik een "poster" (word gewoon hier thuis uitgeprint op groot papier, zwart/wit) wil maken die ik een paar keer in de sporthal kan hangen, op de kleedkamer deuren enz enz. Dan regel ik met de berheerder dat er een pot bij de bar komt te staan waar mensen zelf ook nog geld in kunnen doen wat we dan storten op Giro 555. Nu moet er dus op die poster komen:
* H.V.V."70 voor Azië * duidelijkheid wat de actie inhoud dus: 1 doelpunt wat door H.V.V."70 word gemaakt is 1 euro voor Giro 555. * dat mensen zelf in de bus op de bar geld kunnen doen als donatie.
En daar dan een beetje een pakkende poster van zeg maar... Wie o wie zou mij daar mee willen helpen?? Ik moet het uiterlijk morgenavond hebben want ik moet het nog uitprinten enz. Voor vragen over hoe het er uit moet komen te zien kun je me altijd pb-en!!
Ik hoop dat iemand me kan helpen!!
joyce_123
Geplaatst: 07-01-05 20:46
ik ga even KIJKEN of ik wat kan maken oke?
Khartoum
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-05 20:49
Oke super, dankjewel. hoop dat het lukt, in iedergeval top dat je wilt kijken of je wat kan doen als je nog iets wilt weten moet je maar even pb-en of hier even vragen oke?
Sammiej
Geplaatst: 07-01-05 20:59
Nja je vroeg 't op msn...en gaf dit topic... Dus ik ga 't in iedergeval ook proberen!
Khartoum
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-05 21:00
dankje
joyce_123
Geplaatst: 07-01-05 21:09
ja ik heb wat... ik weet niet of je het goed vind... misschien te druk... maar zo is die geworden!