Ik heb een eigen website, http://www.diona.nl (ja, ik heet dus diona

Ik maak genoeg sites voor vrienden, familie en kennissen, iedereen is altijd helemaal blij en tevreden daarmee (ik ook), maar voor mezelf wil het maar niet lukken. Een van de redenen was denk ik dat mensen voor wie ik een site maak altijd een vastomlijnd 'thema' hebben, en ik niet. Nu heb ik een thema (mijn eenhoorns en diorama's, en ik wil ook mijn laatste hobby fotograferen een plaats geven) en nou lukt het nog niet! Elke paar weken verzin ik weer iets anders qua uiterlijk en nooit pakt het uit zoals ik wil! De looks die mijn site op dit moment heeft leken wel chique toen ik eraan begon, maar ogen nu als een te druk, oud, aftands circus (effe lekker negatief doen...), hiervoor had ik erg mooie sterren en magische tekeningetjes, dat was weer te kinderachtig... ga zo maar door!
wat vinden jullie mooi, of juist niet mooi aan een site? En als het kan, ook graag vertellen waarom. Waarom zou je iets wel of niet doen op je eigen site?
Een mening is heel persoonlijk, en een site ook, maar op dit moment kan jullie mening mij erg helpen om te beslissen wat ik zelf nou eigenlijk wil.