Mijn ouders gaan voor iedereen. Voor het feit dat ze altijd achter me staan en mijn moeder voor het feit dat ze altijd met me meegaat als ik moet trainen. Het gaat niet altijd even goed, maar ik waardeer jullie enorm! Hou van jullie

Dan is het de beurt aan vriendinnen:
Als eerste Daniëlle. Zonder haar had ik het zwaarder gehad dan ik het dit jaar heb gehad met haar hulp. Daan, ontzettend bedankt voor je steun. Het is fijn te weten dat er altijd iemand is die weet wat ik denk, wat er mis is of wat ik wil zeggen, zonder dat ik dit aangeef. Bedankt voor al je tijd. Weet dat ik er altijd voor je zal zijn als je me nodig hebt, zoals jij er was voor mij dit jaar.
Even een bijpassend stukje voor jou uit een liedje wat goed past:
Destiny's Child - Love schreef:Through you I live and love again
Open the path to happiness
Through you I learn to smile again
I trust you just guide me take my hand
© 2004 Destiny’s Child - Love
Als tweede… Maya. Misschien wat onverwacht, misschien niet. Voor mij niet. Maay; bedankt voor al je ‘verhalensteun’ het afgelopen jaar. Zonder jou had ik het niet kunnen doen. Ook bedankt voor alle goede gesprekken die we hebben gehad en ook hier, voor je steun. Ik hoop dat je nog lang de “eerste lezer” van mijn verhalen mag zijn!
Dan Laura en Madelon. Laura; bedankt voor alle vrolijke momenten dit jaar. Alweer bijna 2 jaar kennen we elkaar en ik heb nog geen moment spijt gehad van onze eerste ontmoeting. Madelon; jij ook bedankt voor alle melige, maar ook serieuze momenten. Ik ben erg blij dat ik je dit voorjaar heb leren kennen en als het aan mij ligt komt er nog lang geen eind aan onze vriendschap!
Michelle. Ook al ken ik je nog maar zo kort, ik weet dat we goed met elkaar overweg kunnen. Bedankt voor het luisteren deze avond. De ‘echte’ band zal nog wel moeten komen, maar daar twijfel ik niet aan. En nee, ik ben nu vrij helder

Paulien, Tamara en Guinni. Paulien; bedankt voor je luisterende oor en al je tips, maar ook de gezellige gesprekken. Tammie; jij bedankt voor al je melige ideeën en tips voor mijn verhalen. Tot 6 januari, we gaan lol hebben! Guin; jij bedankt voor je altijd vrolijke gesprekken en momenten! En dit jaar in Zelhem wordt het wel meeten he, ik ga niet nog een 4 uur wachten bij die finish!
Stephanie, Stefanie en Stephanie. Ja een hele waslijst

Linda; ook jij mag niet ontbreken. Waarvoor? Voor alles… thnx girl!
Last but not least: alle ‘fans’ van het Orlando Fanfic! (Wat is dit ontzettend leuk om eens te zeggen!) Ik vind het ontzettend leuk dat jullie dit verhaal, al bijna een jaar lang, zijn blijven volgen. Jullie blijven me inspireren en doorzetten om door te schrijven. Vergeet nooit dat ik dit verhaal voor júllie schrijf en niet voor mezelf!
Meer mensen kan ik zo, geloof ik, niet bedenken, al zullen ze er ongetwijfeld zijn, Misschien toch wat teveel alcohol gedronken

Gelukkig nieuwjaar, de beste wensen en een knallende knallend 2005 (© 31 december 2004 by Michelle Eveleens en Shanna Alderliesten

Heel veel liefs,
Shanna