ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

Ik wou weg hier vandaan.Ver weg, verlost zijn van deze plaats.Ik pakte mijn tas in, en stopte wat spullen erin die ik nodig zou hebben.Ik riep Jeremy.Jeremy was mijn tweelingbroer…Ik vroeg hem of hij klaar was om te vertrekken.Hij bewoog zijn hoofd op en neer, en ik wist dat dat het teken was dat hij klaar was om te gaan.Ik hoorde mijn vader op de achtergrond schreeuwen van de woede, maar het kon mij niet schelen.Wacht heel even fluisterde ik tegen Jeremy.Met een lijf vol zenuwen liep ik zo snel mogelijk naar mijn kamer… Ik moest nog 1 ding pakken!Toen ik op mijn kamer was liep ik naar mijn bureau, naast mijn computer lag een gouden ketting, met een goudkleurig hartje er aan.Met trillende handen deed ik het amulet in mijn zak…Ik liep zo hard mogelijk weer naar de badkamer ,,we kunnen gaan” riep tegen Jeremy.
Ik deed het raam open samen met Jeremy ging ik op het kozijn zitten.,,1…2….3….” riep ik, en bij 3 sprongen we naar beneden.Het raam was niet hoog bij de grond verwijderd, ondanks dat deed de val pijn aan mijn voeten.Het kon me niet schelen, ik wou weg!Weg van dit akelige rothuis.Ik had geen idee wat we nu konden doen, we waren het huis ontsnapt maar we konden met geen mogelijkheid naar de tuin of de schuur waar ons fietsen stonden.Hun vader zou ze kunnen zien, en dat was nou net wat ze wouden voorkomen.
kritiek mag, mits ik er iets aanheb