) heb ik dan eindelijk mijn nieuwe camera! ik ben dus helemaal blij-blij-blij, en nu ik zo'n mooie en vooral (naar mijn mening) dure digi heb ga ik toch maar een cursus doen, denk ik. Ik kan nu letterlijk ALLES handmatig instellen, aanpassen, wijzigen, enzovoorts, dus ik wil er ook wel wat mee kunnen. Op het moment heb ik erg veel lol met de macro-functie, dit is een testje (een van inmiddelds tientallen) en ik wil hem graag laten zien omdat ik de kleur zo mooi vind. Verder vind ik de bloem lelijk, alles om de bloem is lelijk, en ga zo maar door (ik heb nu ook PSP, maar het boekje zit nog mooi in de folie...) , maar ik ben zo mega-blij met mijn camera, dat ik toch IETS op bokt wilde zetten
dit is overigens de kleine e-mail-kopie-foto, die de camera zelf opslaat als ik dat wil, dus hij is niet zo helder als het origineel, maar ik was zo slim om die in de hoogste resolutie te nemen. Het origineel kan ik dus op van-muur-tot-muur-formaat haarscherp afdrukken als ik dat zou willen en dat is niet zo prettig om naar te kijken in een forum...