[Verhaal] - geen titel :o -

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Allejandro

[Verhaal] - geen titel :o -

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 19:45

Citaat:
Tjah, hier mijn verhaal. Heb hem ooit een paar jaar geleden een beetje uitgetikt. Hij klopt langena niet, maar wou hem es aan jullie laten lezen, of het de moeite waard is hem af te maken. Schijnheilig Het 'complete' verhaal zit namelijk nog in mijn hoofd Lachen

Op een koude zondagochtend komt Tamara tegen een uur of 3 ’s middags haar bed uit.
“He Bah..” moppert ze. Het heeft weer gevroren vannacht en buiten is alles wit. Ze gaat naar beneden, naar haar ouders die graag willen weten of ze lekker geslapen heeft, zoals ze elke dag vragen. “Jaah..” zegt ze snel en gaat naar de keuken om wat te eten
Nadat ze wat gegeten heeft belt haar vriendin op. Ze gaat bij haar ouders aan tafel zitten die elk wat aan het doen zijn. Haar moeder leest de krant aandacht terwijl haar vader naar de mini-tv voetbal zit te kijken. Ze vind het elke zondag even saai. Maar gisteravond was het zeker niet saai. Ze krijgt een brede glimlach als ze er aan denkt. “Ik ga weer naar boven!” roept ze opgewekt tegen haar ouders en ze loopt de trap weer op. Eenmaal weer boven drukt ze haar computer aan. Ze wacht tot hij opgestart is en meld zich aan bij MSN. Ze heeft 1 nieuw emailbericht. Ze begint nieuwsgierig te kijken en ziet dan dat het spam is.
“He bah, die stomme spam ook altijd..”. Ze gaat haar MSN gesprekken weer beantwoorden.
Terwijl ze druk aan het msn’en is met allemaal vrienden en vriendinnen krijgt ze een berichtje op haar mobiele telefoon van iemand. Ze pakt nieuwsgierig haar telefoon en leest het sms’je.
“He Lekkerding, het was gezellig gisteravond. Moeten we vaker doen, X Martijn”. Ze moet meteen aan gister denken. Het was zeker gezellig gisteravond, dat wist ze zeker. Maar wie Martijn was? Ze sms’t terug naar het nummer “ Jaah 't was zeker gezellig, maar ken ik jou?” Het was natuurlijk een megadomme text om in een sms’je te zetten. Misschien was het die ene leuke jongen wel, maar hoe kwam die nou aan háár nummer. “Nee dat zal wel niet” zegt ze in zichzelf. Ze gaat verder met msn’en. Tegen een uur of 6 moet ze avondeten. Terwijl ze helemaal geen zin heeft om te eten prakt ze maar wat in haar aardappels. Haar moeder kijkt haar aan “Tamara, waarom eet je niet?". Tamara zucht es “Ik eet wel!”.. moppert ze. Ze eet alles met tegenzin op en vertrekt dan weer naar boven, om te kijken of ze al een sms’je terug heeft en pakt snel haar mobiel. “oliebol, nog niet..” zucht ze en gaat maar weer verder msn’en.
Ineens hoort ze het. Het geluid wat ze de hele middag al wilde horen. Het was een sms’je.
Snel grist ze haar telefoon van haar bed en kijkt nieuwsgierig van wie. Weer van dat ene nummer. Ze drukt gauw op ‘lezen’.
“ Ik ben Martijn, ik heb je gister ontmoet in de club, samen met Rick, waarvan je vriendin zo gek op was. X Martijn“. Ze denkt es diep na en vraagt zich af wat er gister eigenlijk allemaal gebeurt is. Ze besluit nog even niks terug te sturen , want ze snapt het niet. Ze drukt het sms’je weg en drukt op ‘bellen’.. ze toetst het nummer van haar vriendin Naomi en wacht tot ze opneemt.
…..
“Met Naomi “
“Jah hoi, met Tam..”
“Hé Tam! Lekker uitgeslapen? “
“Jaah , maar hé, Wat hebben wij gister allemaal uitgespookt. En weet jij wie ene Martijn is?”
Ze hoort dat Naomi begint te lachen
“ Weet je dat niet weer? Je bent met Martijn gegaan! En niet zo’n beetje ook! Het zag er behoorlijk klef uit! En je had het de hele avond over hem..! “Ze hoort Naomi nog wat doorpraten maar kan zich hier helemaal niks van herinneren.
“ Oke, bedankt. Ik moet nu ophangen. ‘ zegt Tamara
Ze wacht niet tot Naomi wat zegt en hangt op. Ze begint maar een berichtje te typen
“ Oh hoi! Sorry ik was nog niet helemaal wakker. Zin om langs te komen vanavond? Om een uur of 8? Op de Drechtsterlaan 8. ”Ze kijkt op de klok. “Half 7 ...Dit kan nog es interessant worden. ” zegt ze tegen zichzelf. Ze verzend het berichtje en zet het nummer erbij in haar telefoonboek. Onmiddellijk krijgt ze een sms’je terug “Jah is goed, zie je dan! X Martijn “. Ineens word ze zenuwachtig en kijkt naar de kleren die ze aanheeft.
Ze schud der hoofd. “Nee, dit kan ik niet aanhouden.” Ze loopt naar haar klerenkast en zoekt er een leuk setje uit. Een normale broek en een leuk truitje. Ze kleed zich snel om, ze borstelt haar haar even netjes en doet wat make–up op.
“Zo moet het maar..” grinnikt ze in zichzelf Ze gaat nog maar even msn’en om te wachten tot het 8u word.

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:48

Hahaha ben benieuwd hoe het verder gaat..
Vooral doorgaan

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:49

Ik wil meer lezen,zeker weten Haha!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:52

cooper schreef:
Ik wil meer lezen,zeker weten Haha!

*Kijkt dan naar onderschrift... [ Wil even niets meer ] . . je spreekt jezelf tegen Knipoog

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:56

Eve_lien schreef:
:j

*Kijkt dan naar onderschrift... [ Wil even niets meer ] . . je spreekt jezelf tegen Knipoog

Heum, Ik denk dat het lezen van een verhaal helemaal niets te maken heeft met mijn onderschrift. Je weet niet waarover het gaat,dus aub maak zo een opmerkingen niet Knipoog

* leest jou onderschrijft zwijgzaam?? Kloptt hier ook niet eh Knipoog

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:57

Sorry t was niet lelijk bedoeld Lachen

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:06

ik wil ook meer lezen!
kan nog spannend worde Haha!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:16

Ben zeer benieuwd Haha!

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:42

Ik wil meer weten van je verhaal!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 18:27

Ze kijkt eens op de klok van haar computer die 19.52 aangeeft. Ze besluit zich maar af te melden bij MSN, ze heeft er ook al weer lang genoeg achter gezeten.
Ze gaat naar beneden en ploft bij haar ouders op de bank. Ze ziet dat ze tv kijken.
“Er komt zo iemand voor mij, wil je die naar boven sturen?” haar ouders knikken. Die vinden het wel best. Ze gaat maar weer naar boven en loopt zenuwachtig op en neer. Ze vraagt zichzelf allemaal dingen af, wat is er gebeurt gister? Hoe ziet Martijn eruit? Wie is Rick? En welke van haar vriendinnen was gek op Rick geweest? Naomi niet. Dat kan niet, die heeft een vriendje. Toch?
Voor ze het weet gaat de bel. Haar hart staat stil. Ze hoort haar moeder naar de deur lopen.
Ze praten wat en dan komt Martijn de trap op. Ze loopt haar kamer maar uit en gaat boven aan de trap staan. Haar hart slaat een slag over! Wat was die jongen leuk! Ze glimlacht vriendelijk naar hem. “Hoi,..Martijn..” zegt ze twijfelend. Opgewekt zegt ie “Hoi” terug.
Ze gaan met z’n 2en naar zijn kamer en babbelen over vanalles. Voor ze het weet is het alweer half 10, en dat op maandag avond. Ze wil de avond eigenlijk niet verpesten.
“Wil je nog wat drinken of ga je zo?” zegt ze voorzichtig. Hij snapt de hint.
“Ik ehh, ga zo wel. Het is al laat..” grinnikt ie. “Oke.” Zegt Tamara.
Ze gaan naar beneden naar de deur en Martijn staat met zijn handen in zijn zakken
“Nou ehh het was gezellig. Hoop snel tot ziens!”
Tamara knikt.. “Jah, hetzelfde “. Opeens geeft Martijn d’r een zoen. Wow! Dat had ze niet verwacht. Ze begint wat te blozen en stamelt wat..
“Ik ehh, sms je wel oke?” Martijn knikt deze keer, pakt zijn fiets en gaat maar weer naar zijn eigen huis. Tamara loopt met vlinders in haar buik naar boven. Het voorval speelt zich nog honderden keren af in haar hoofd. Ze vraagt zichzelf nog altijd af waarom ze zich niks van gisteravond herinnerd. Raar vind ze het, maar het was wel een ontzettend leuke jongen.
Gauw gaat ze weer naar haar computer en zet MSN aan. Ze begint met Naomi te chatten.
Naomi zegt:
Heej Tam!
Tamara zegt:
Naooms, je gelooft het nooit. Martijn was hier net! Ik ben helemaal verliefd.
Naomi zegt:
Vertel! Wat hebben jullie gedaan?
Tamara zegt:
Oh, over van alles gepraat. Hij is zo rustig en lief en lekker! Ik zal nu maar gaan slapen, anders worden mijn ouders boos. Ik vertel je morgen alles!
Naomi zegt:
Oké, tot morgen. Ik kan niet wachten! Doei.
En daarna sluit ze MSN weer af. Ze doet haar pyjama aan, wast haar gezicht, poetst haar tanden en gaat dan maar slapen, wat eigenlijk niet lukt. Tegen een uur of 12 slaapt ze eindelijk. Ze heeft een heerlijke droom. Een droom over Martijn.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 18:37

Hahahha heel vreemd om zo je eigen naam tegen te komen, incl. de naam die mijn vrienden voor mij gebruiken (Tam) Haha! Maar wel een leuk verhaal!

hoiallemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 18:49

is er nog een vervolg ? Haha! vind het een supah verhaal (Y)

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:06

Verder verder verder ! Ben zeer benieuwd! Lachen

Poffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:14

Meer, meer Clown

Leuk verhaal! Lachen

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 17:26

Ben bezig Lachen

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 17:38

De volgende ochtend word ze al vroeg weer wakker, maar dat moet ook, want het is tijd om naar
school te gaan. Snel douchet ze even en kleed ze zich aan. Een beetje make up, haar snel wat
doen en klaar. Ze is blij dat het haar nooit veel tijd kost.
Ze smeert een paar broodjes , gooit die in haar tas & pakt haar fiets
Ze roept nog "Doei!!" tegen haar moeder en gaat naar school.
Eenmaal op school aangekomen heeft ze het koud, het vriest tegenwoordig al weer 's nachts.
Ze baalt flink dat ze haar sjaal vergeten is. Snel gaat ze het gebouw binnen. Haar jas
in haar kluisje en op zoek naar Naooms! Na een tijdje zoeken heeft ze Naooms gevonden, natuurlijk,
bij de jongens. Ze sleept dr mee naar de wc.
Naomi is helemaal nieuwsgierig "Vertel, vertel!".

Nu wou ik onder de creatievelingen hieronder ons vragen een stukje erbij te verzinnen, om
wat ideeën op te doen. Gewoon hoe mensen eigenlijk dit verhaal voor hun zien,want over het
algemeen zal iedereen wel een soortgelijk beeld hebben?! Ik zie het wel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 17:38

Ceewl verhaal Haha!
Leest heel fijn.. huphup maak nog een vervolg en snel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 17:41

*had het nieuwe stukje nog niet gelezen toen ze het vorige bericht postte

Leuk
Hmm ik zal denken maar ik ben niet echt creatief Clown

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 17:46

we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more
we want more

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 18:43

Haha overdrijven kan ook Tong uitsteken

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 18:43

WildWings schreef:
*had het nieuwe stukje nog niet gelezen toen ze het vorige bericht postte

Leuk
Hmm ik zal denken maar ik ben niet echt creatief Clown

Ik ook niet hoor Probeer et is

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:50

Haha!

sorry maar vond het gewoon leuk om te lezen

we want more, we want more, we want more.....

okeeeee ik zal ophouden

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 19:24

Haha, ik zal es kyken Tong uitsteken

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 21:01

Ze vertelt Naooms in geuren en kleuren alles over de avond van Martijn.
Naomi kwijlt er bijna bij, terwijl Tamara zich afvraagt waarom.
Naomi begint honderduit te praten over haar vriendjes, wat Tamara wel gewend is.
Ze hoort et braaf aan maar zit met haar gedachten ver weg bij Martijn. Over de droom, die
niemand meer haar van haar af kan pakken. Opeens krijgt ze een idee, ze gaat Martijn sms'en.
Ze pakt haar mobiel en zit te piekeren wat ze zal sturen. Ze begint al goed
"Hoi martijn..." en verder komt ze niet. Snel kijkt ze op de klok. Nog 5 min voor de les.
".. ik wou even laten weten dat het gister erg gezellig was. Zie je snel.."
Ze kan zichzelf wel voor de kop slaan. Dom Dom Dom! Maar hij is al verzonden. Snel pakt ze
haar tas en gaat maar gauw naar de les. Onder de les voelt ze haar mobiel trillen, ze is
erg nieuwsgierig, maar weet, dat als ze hem pakt en de leraar hem ziet ze hem kwijt is.
Kan ze hem alsnóg niet lezen. En ze weet het, dan gaat ze pas flink balen. Ze wacht ongeduldig
tot de lessen voorbij zijn en het middagpauze is. Eindelijk 12 uur! Ze loopt - haar telefoon
pakkend - de gang op. "U heeft 1 nieuw sms bericht".. Goh daar was ze nog niet achter. Snel
drukt ze op 'lezen'.
"Heej mooi meisje, ik vond het nog veel gezelliger.Wanneer kan je weer?"
Haar hart slaat een slag over en dan hoort ze een bekende stem. Naooms!
Snel drukt ze het berichtje weg.
"Heej Tam! Wat ist , berichtje?"
Tamara schud dr hoofd. "Nee, ik keek hoelaat het was.."
Naomi kykt dr aan. "Oh oke, ga je mee roken of niet?"
Tamara schud weer dr hoofd. "Nee, vind het te koud.."
Naomi haalt dr schouders op en gaat met de rest van de meiden naar buiten.
Tamara zoekt een plekje in de kantine en denkt na. Wat zal ze doen?
Morgen, of is dat te snel. Volgende week? Nee dat duurt haar te lang.
Ze sms't maar terug: "Hey. Wat dacht je van donderdag? Schaatsen, ijsbaan, 7u?".
Ze drukt op verzenden en gaat maar wachten op het verlossende berichtje terug.

[edit] toegevoegd Clown geld nog altijd [/edit]
Citaat:
Nu wou ik onder de creatievelingen hieronder ons vragen een stukje erbij te verzinnen, om
wat ideeën op te doen. Gewoon hoe mensen eigenlijk dit verhaal voor hun zien,want over het
algemeen zal iedereen wel een soortgelijk beeld hebben?! Ik zie het wel

hoiallemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 14:24

ag ik kan nix bedenken srry gaan jullie maar wat bedenken ik lees wel Tong uitsteken Haha! hahahahah